کد خبر: عضو-كميسيون-اجتماعي-مجلس-در-گفتگو-با-سل
۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۹:۲۴

خضری با اشاره به مصوبه اخیر مجلس سنا آمریکا گفت: رهبر فرزانه ما حتی قبل از مذارکرات درک کرده بودند که به آمریکا هیچ اعتمادی نیست و بارها ایشان تاکید فرمودند و قطع به یقین همان فرمایشات مقام معظم رهبري به بی باوری، بی اعتمادی و بی ثباتی آمریکا به روشنی دیده می شود.

رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شواری اسلامی  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره مصوبه اخیر مجلس سنا آمریکا گفت:خوشبختانه نمایندگان یک طرح دو فوریتی را سریع نوشتنه اند که اقدام متقابل و در واقع قوی بشود، تا  ما بتوانیم حتی روزی که سنا و کنگره بخواهند این مصوبه را نهایی کنند، آن را به عنوان روز ملی اقتصاد مقاومتی در مقابله با این ها بر اساس منویات مقام معظم رهبری اعلام کنیم.

خضری با بیان این که رهبر فرزانه ما حتی قبل از مذاكرات درک کرده بودند که به آمریکا هیچ اعتمادی نیست،  تصریح کرد: بارها ایشان تاکید فرمودند و قطع به یقین همان فرمایشات حضرت آقا به بی باوری، بی اعتمادی و بی ثباتی آمریکا به روشنی دیده می شود و این برای تمام دنیا شناخته شده است.

نماینده مردم در مجلس اظهار داشت: حمایت هایی که خود مجموعه صهیونیسم و استکبار از داعش در منطقه به عمل می آورد، بر کسی پوشیده نیست. ملت ما با پیروی و بصیرتی که از رهبر فرزانه خود دارند، بحران های خیلی سخت تر از این را ما پشت سر گذاشته اند.

وی یادآور شد: با سربلندی و افتخار و ثمره خون شهدا این انقلاب را بارور شده و چنان بدنه انقلاب و نظام قوی است که نه تنها با این بادها نمی لرزد، بلکه محکم تر هم خواهد شد.  

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha