کد خبر: عبور-هلال-احمر-از-گردنه-بی-پولی-سال-95-به-س
۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۱۴

از صبح امروز طرح امداد و نجات نوروزی از سوی جمعیت هلال احمر در محل سازمان امداد و نجات کشور و با حضور امدادگران و تیم های واکنش سریع این نهاد مردمی آغاز شد.

 

صبح امروز سازمان امداد و نجات کشور میزبان امدادگران، داوطلبان، مسئولان و خبرنگاران حوزه هلال احمر بود، بیش از 1000 نفر از اعضای تیم های واکنش سریع سازمان امداد و نجات به صورت نمادین در مقابل جایگاه مخصوص مسئولان هلال احمر رژه رفتند و به طور رسمی زنگ آغاز طرح نوروزی امداد و نجات جمعیت هلال احمر را به صدا درآوردند.

 

حضور آخرین تجهیزات لجستیکی سازمان امداد و نجات در این مانور و همچنین پرواز بالگردهای هلال احمر در نوبه خود جالب و قابل توجه بود، مسئولان ارشدت جمعیت هلال احمر در جایگاه مخصوص از امدادگران این نهاد مردمی سان دیدند و بعد هر یک به طور مستقل و با توجه به حوزه کاری خودشان سخنرانی کردند.

 

از نکات قابل توجه در این مراسم نظم سازمانی و تامین تجهیزات مورد نیاز بود، این نظم سازمانی مرهون تلاش ها و ممارست دکتر گرجی معاون منابع انسانی جمعیت هلال احمر بود، عبور از گردنه بی پولی  به سلامت در در سال 95 جملگی حاصل تلاش ها و برنامه ریزی  معاونت منابع انسانی جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

 

اجرای و تحقق اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در جمعیت هلال احمر این نهاد مردمی و امدادی را با همه سختی ها و تنگ ناهای مالی از گردنه بی پولی سال 95 به سلامت عبور داد، این مهم شاه بیت سخنرانی دکتر ضیایی رییس جمعیت هلال احمر و همه مسئولان ارشد این نهاد مردمی در مانور  امروز بود.

 

گفتنی است،در طرح امداد و نجات نوروزی امسال 5442 نفر در روز، نیروی انسانی به کار گرفته می‌شود و 3353 خودرو و لجستیک نیز فعال خواهند بود. این طرح از امروز آغاز و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت.

اميرطاهر حسين خان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha