کد خبر: عبدالهی-در-تشریح-ویژه-برنامه-های-تشییع
۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به ویژه برنامه های فرهنگی مدیریت شهری به مناسبت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن عرض تسلیت گفت:از شب گذشته تاکنون اقدامات متعددی در راستای آماده سازی شهر برای اجرای مراسم عزاداری انجام شده که در همین راستا 170 بنر عزاداری نیز در محدوده جماران نصب شد.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از شهر داري تهران مجتبی عبدالهی با بیان این مطلب با تاکید بر اقدامات ویژه شهرداری تهران در منطقه یک به ویژه محدوده جماران اظهارکرد: از شب گذشته 4 ایستگاه صلواتی در محدوده خیابان حسنی کیا، تقاطع نیاوران با سه راه یاسر و تقاطع نیاوران و خیابان جماران برپا شده است و میدان های اصلی منطقه سیاه پوش شده اند.

وی با بیان اینکه کلیه آذین بندی ها  نورپردازی های منطقه یک از شب گذشته خاموش شده اند، گفت: علاوه بر سیاه پوش شدن تمام سراهای محله منطقه یک به تمامی سراهای محلات و فرهنگسراهای پایتخت اعلام شده تا در 3 روز عزای عمومی منطبق با این شرایط، برنامه های مناسب را اجرا کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نصب بالغ بر 170 در محدوده خیابان جماران و حسنی کیا را از دیگر اقدامات مدیریت شهری خواند و تصریح کرد: 11 پرچم پایه بلند و تمامی پرچم های روی پل های منطقه یک به رنگ مشکی درآمده است. به طور کلی تمامی پایتخت به ویژه منطقه یک برای برگزاری مراسم عزاداری آماده سازی شده است.

عبدالهی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات ویژه مدیریت شهری همزمان با مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و گفت: از آن جا که مراسم تشییع از مقابل درب دانشگاه تهران انجام می شود پیش بینی کرده ایم تا علاوه بر آماده سازی محدوده، در اطراف دانشگاه و مسیر تشییع که مردم پیکر ایشان راهمراهی می کنند، ایستگاه های صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران برپا شود.

وی با اشاره به برنامه های شهرداری تهران در بهشت زهرا (س) خاطرنشان کرد: اخباری مبنی بر تدفین پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) مطرح شده که بلافاصله به بهشت زهرا (س) آماده باش دادیم و در صورت قطعیت موضوع بنرهایی با محتوای رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نصب می شود. ضمن اینکه پیش بینی کرده ایم درصورت خاکسپاری در مرقد مطهر حضرت امام(ره) ایستگاه های صلواتی در جوار مرقد مطهر و بهشت زهرا (س) برپا شود. در هر صورت مدیریت شهری آمادگی کامل برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم تشییع و تدفین یار دیرینه امام(ره) و رهبری را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha