کد خبر: طلايي-منطقه-10-جز-مناطق-محروم-و-مظلوم-تهر
۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۴۱

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت برای بودجه سال 96 شهر تهران شهرداران مناطق با شورایاری‌های محلات نیازهای پایه محلات را احصاء کنند.


به گزارش خبرگزاري سلامت  مرتضی طلایی در سیصد و بیست و یکمین جلسه شورا شهر پس از اظهارات دبیر دبیران شورایاری منطقه 10، درباره ارائه گزارشی در خصوص ستاد هماهنگی دبیر دبیران شورایاری اظهار داشت: نیازهای شورایاری‌ها در دست بررسی و احصاء است.

وی افزود: حدود 50 درصد از برنامه‌ها و پیگیری‌هایی که از سوی شورایاری‌ها مطرح شده به نتیجه رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه 10 جزو مناطق محروم شهر تهران محسوب می‌شود، گفت: باید به این منطقه به شکل اساسی‌تری اقدام شود و تا کنون نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اقدامات لازم در حوزه شورایاری‌ها صورت گرفته است.
طلایی گفت: امید است در بودجه سال 96، توجه بیشتری به مناطق کم‌محروم شود.

وی تاکید کرد: شهرداران مناطق باید با همکاری شورایاری‌ها نیازهای پایه محلات را عنوان کنند و از تعریف پروژه‌های جدید فعلاً جلوگیری کنیم.

عضو شورای اسلامی تهران ادامه داد: برای بررسی بهتر بودجه سال 96، شورایاری‌ها نیز در جلسات حضور داشته باشند و اطلاعات پایه را درباره محلات ارائه دهند.

وی افزود: در مناطق تعامل و همکاری خوبی بین شورایاری‌ها و شهرداران وجود دارد که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

طلایی خاطرنشان کرد: در محدوده منطقه 10، برای پیشبرد اهداف و پروژه‌ها نیاز به تملک حدود هزار پلاک را داریم که بودجه آن اختصاص یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha