نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحول سلامت قابل ستایش است و با اجرای آن، مشکلات و معضلات درمانی در کشور و همچنین گچساران، کاهش چشمگیری یافت.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر غلامرضا تاج گردن در آیین افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران، اظهار داشت: در دولت یازدهم، 60 هزار متر مربع فضای بیمارستانی به ظرفیت استان کهکیلویه و بویر احمد اضافه شد.

وی با اشاره به وجود 160 تخت بیمارستانی فرسوده در گچساران تا قبل از دولت یازدهم، یادآور شد: بیمارستان قدیمی گچساران فاقد بخش های بیمارستانی و دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مانند سی تی اسکن و رادیولوژی مناسب بود و چیزی نداشتیم که بخواهیم بگوییم داشتیم اما در حال حاضر علاوه بر کلینیک هایی که ساخته و افتتاح شد، چندین بیمارستان و کلینیک دیگر مانند بیمارستان 96 تختخوابی، بیمارستان نرگسی و بیمارستان نفت در گچساران و باشت در حال ساخت است که تا سال آینده به بهره برداری می رسند و وضعیت امکانات درمانی در گچساران بگونه ای خواهد شد که تا 20 سال آینده مشکلی در این زمینه نخواهد داشت.

دکتر تاج گردون ضمن تقدیر از وزارت بهداشت به دلیل خدمات و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز در گچساران، گفت: با وزیر بهداشت در مورد بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س) ملاقاتی داشتم و به وی گفتم که خوشبختانه تعدادی تخت بیمارستانی در این شهرستان در حال ساخت است و تعدادی تخت بیمارستانی اضافه داریم نظر شما برای تخت های اضافی چیست که دکتر هاشمی کتبا دستور داد که این بیمارستان به عنوان بیمارستان ویژه زنان یا مادر و کودک فعالیت کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: امیدوارم که دعای خیر مادران و استفاده کنندگان از این بیمارستان، نصیب وزیر بهداشت و تمام زحمت کشان در این پروژه شود.

وی در پایان گفت: خوشبختانه شاهد بودیم که اورژانس هوایی گچساران به عنوان دومین پایگاه اورژانس هوایی استان کهکیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد و اورژانس هوایی یاسوج در طول ایام تعطیلات نوروز، حداقل 15 عملیات مهم را انجام و تعداد زیادی از بیماران و مصدومان را از مرگ نجات داد. بنابراین ارائه این خدمت در این منطقه بسیار مهم و ارزشمند و از اقدامات ماندگار است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha