هیئت اعزامی آستان قدس رضوی ضمن دلجویی از مصدومان سانحه قطار مسافربری، زیارت خاصه حضرت رضا(ع) را در فضایی آکنده از شور و دلدادگی به امام رئوف، در بیمارستان سمنان قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاري سبلمت به نقل از  آستان نیوز، در پی حادثه دردناک برخورد دو قطار مسافربری در حوالی ایستگاه هفت خان حد فاصل شهرستان های دامغان و سمنان که منجر به جان­باختن و زخمی شدن ده ها تن از هموطنان عزیزمان شد، حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد؛ رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، به نمایندگی از تولیت آستان قدس رضوی، در راس هیئتی از خدام بارگاه ملکوتی حضرت شمس الشموس و با همراهی سرپرست، مدیر فرهنگی و روابط عمومی و کارکنان موسسه کشاورزی و موقوفات استان سمنان، از مصدومان این حادثه که از زائران امام رضا علیه السلام بودند، عیادت کردند.
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و هیئت همراه با حضور در بیمارستان کوثر سمنان در فضایی آکنده از عطر معطر حرم مطهر رضوی با مصدومان دیدار کردند.
طی این عیادت که در سالروز رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام و شهادت جانسوز امام حسن مجتبی علیه السلام انجام شد، حجت السلام و المسلمین گنابادی نژاد با ابلاغ سلام گرم تولیت عظمای آستان قدس رضوی به مصدومان، ضمن دلجویی از آن ها، در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.
همچنین هدایایی نیز توسط سرپرست موسسه کشاورزی و موقوفات استان سمنان مرکز دامغان به حادثه دیدگان اهداء شد.
لازم به یادآوری است، حادثه برخورد دو قطار تبریز – مشهد و سمنان- مشهد در صبح روز جمعه، پنجم آذر ماه جاری، حوالی ایستگاه هفت خان حد فاصل سمنان و دامغان روی داد که منجر به جان باختن و زخمی شدن ده ها تن از زائران حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha