کد خبر: ضرورت-مشارکتی-ملی-برای-پاسخگویی-منطقی
۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سلامت را نیازی اساسی و همگانی برای مردم دانست و گفت: خدمات حوزه سلامت پر هزینه است و نیازمند سرمایه گذاری و بهره مندی از مشارکت های عمومی است.

 


به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر علی اصغر پیوندی در ضیافت افطار خیرین حوزه سلامت که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: معضلات و مشکلات حوزه سلامت، از دیرباز باعث گرفتاری مردم شده است و کاهش بودجه سلامت در سالیان گذشته و ناکارآمدی بیمه ها مشکلات نظام سلامت را افزایش داده بود.
وی ضمن تقدیر از توجه دولت یازدهم به حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: هنوز نتوانسته ایم به نیازهای درمانی مردم، پاسخی منطقی دهیم و باید مشارکتی ملی در این زمینه شکل بگیرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: خیرین سلامت در کنار جامعه پزشکی در رضایتمندی و ثواب ارائه خدمات به مردم شریک هستند.
پیوندی با بیان این که کسب تجربه، دانش، مهارت و اخلاق پزشکی لازمه گروه های پزشکی است، افزود: حضور و مشارکت خیرین در حوزه پزشکی بخوبی خود را نشان داده است.
وی گفت: مشارکت خیرین در حوزه های غذا، توسعه زیرساخت های آموزشی و سلامت نشان دهنده بالندگی مشارکت عمومی خیرین پنهان و آشکار است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اذعان داشت: نظام سلامت چالش های زیادی دارد و از طرفی نیازهای مردم نیز بسیار متعدد است و لازم است تا پاسخی منطقی برای نیازهای منطقی مردم داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha