کد خبر: شهرياري-در-گفتگو-با-سلامت-مخالف-جدا-شدن
۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۹:۱۹

یک نماینده مجلس با اشاره به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بنده مخالف هستم و قانون مجلس است. اگر ما می توانیم نیروی متبحر تربیت کنیم به برکت وجود وزارت  بهداشت و درمان است.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزای سلامت درباره موضوع ادقام شدن وزارت رفاه، کار و رفاه اجتماعی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش اظهار داشت: اگر بخواهیم که مسائل برطرف و روشن شود با توجه به این که تولیت سلامت، طبق قانون برنامه و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، وزارت بهداشت و درمان معرفی شده است، هر آنچه که به  حوزه سلامت بر می گردد، شاید لازم باشد اسم وزارت بهداشت و درمان را عوض  و  آن را وزارت سلامت بگذارند.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي افزود: تمام زیر مجموعه کارهای بهداشتی و درمانی را واگذار کنند به آن وزارتخانه و بعد یک وزارت رفاه اجتماعی ایجاد کنند، مثل سابق که بتوانند کارهای دیگر را انجام دهند.

شهریاری تصریح کرد: واقعا در حال حاضر یک تداخل کاری است و همیشه هم متاسفانه یکسری مشکات پیش و در کارها اختلال به وجود می آید.

وی درباره بحث جدایی آموزش و پژوهش از وزارت بهداشت، یادآور شد: بنده مخالف هستم و قانون مجلس است. اگر ما می توانیم نیروی متبحر تربیت کنیم به برکت وجود وزارت  بهداشت و درمان است.

كدخبرنگار41055

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha