کد خبر: شمار-خانه-های-داوطلب-جمعیت-هلال-احمر-در
۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲

با افتتاح خانه داوطلب جمعیت هلال احمر در شهرک بهار شیراز، شمار این خانه ها در سکونتگاه های غیررسمی مرکز استان فارس، به 7 عدد رسید.

به گزارش خبرگزاري سلامت ؛ معاون امور داوطلبان جمعیت استان با اعلام این خبر گفت: پیرو برگزاری جلسه هماهنگی با کمیسیون امور بانوان فرمانداری شیراز و با تلاش و اهتمام جمعیت هلال احمر این شهرستان، هفتمین خانه داوطلب در بافت های آسیب پذیر و محروم مرکز استان افتتاح شد.

کامبیز قهرمانی با بیان اینکه خانه داوطلب شهرک بهار در خانه محله شهرک یاد شده افتتاح گردید، اظهار کرد: در آئین افتتاحیه خانه داوطلب، علاوه بر حضور نمایندگان شرکت عمران و مسکن سازی فارس، رئیس و کارشناس امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شیراز و جمعی از شورا یاوران و ساکنین شهرک بهار حضور داشتند.

قهرمانی یادآور شد: راه اندازی خانه های داوطلب جمعیت هلال احمر در خانه های محله سکونتگاه های غیر رسمی شیراز، اقدام مشترک و ارزنده این جمعیت با شرکت عمران و مسکن سازی استان فارس می باشد.

وی افزود: قرار است در گام اول، عضوگیری داوطلبانه برای برگزاری کلاس های آموزشی امداد و کمک های اولیه از بین متقاضیان و علاقمندان ساکن شهرک بهار صورت گیرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس اضافه کرد: فراخوان عضویت برای انجام فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه و خدمات داوطلبانه و مشارکت در امور خیریه، دیگر هدف راه اندازی خانه داوطلب در اینگونه محلات است.

در مراسم افتتاحیه خانه داوطلب جمعیت هلال احمر شیراز، سرکار خانم ایزدی به عنوان رئیس موقت این خانه داوطلب معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha