کد خبر: سمینار-ملاحظات-حقوقی-و-اخلاقی-در-طب-سنت
۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۴۲

با همکاری دفتر طب سنتی ایرانی- اسلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سمینار ملاحظات حقوقی و اخلاقی در طب سنتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاري سلامت این سمینار در راستای توسعه و گسترش سطح اخلاق حرفه‌ای و نکوداشت استاد اخلاق، دکتر محمدمهدی اصفهانی و توسط گروه اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

دکتر محمود خدادوست، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت، در این سمینار، در خصوص «جایگاه طب سنتی و مکمل در جمهوری اسلامی ایران» سخنرانی می کند. همچنین سخنرانی دکتر محمدمهدی اصفهانی، دکترای تغذیه و عضو گروه اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز که به عنوان پیشکسوت اخلاق دانشگاه شناخته شده، از بخش‌های دیگر سمینار است.

گفتنی است، برای این سمینار، سه سخنرانی دیگر با عناوین «اصول و مبانی طب سنتی و مکمل»، «اخلاق در آموزش و پژوهش‌های طب سنتی و مکمل» و «جایگاه اخلاق پزشکی در حوزه طب سنتی و مکمل» و سه نشست تخصصی با عناوین «جایگاه ارتباط پزشک و بیمار در طب سنتی»، «حدود اختیارات طب سنتی و مکمل در ایران» و «چالش‌های حقوقی طب سنتی و مکمل در ایران»، در نظر گرفته شده است.

سمینار ملاحظات حقوقی و اخلاقی در طب سنتی، روز یکشنبه 17 بهمن ماه، از ساعت 8 تا 15، توسط معاونت دانشجویی فرهنگی، شورای اخلاق پزشکی، گروه اخلاق پزشکی و گروه پزشکی قانونی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود و دارای امتیاز بازآموزی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha