کد خبر: سلطانی-فر-دوچرخه-سواری-باید-فراتر-از-آس
۶ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰

وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری، ظرفیت این رشته را فراتر از آسیا عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان صبح امروز مسعود سلطانی فر با حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری ضمن تبریک سال نو میلادی به مسیحیان سراسر جهان، از اعضای مجمع فدراسیون دوچرحه سواری خواست که پس از انتخاب رئیس، رقابت های پیش از انتخابات را فراموش کرده و به توسعه این رشته فکر کنند.

او گفت: تا الان رقابت برای ریاست فدراسیون وجود داشت و از این به بعد باید رفاقت باشد و رییس جدید از ظرفیت سایر کاندیداها برای پیشرفت این رشته مهم المپیکی استفاده کند.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: از زمان حضور در وزارت ورزش و جوانان یکی از اولویت های مهم ما تعیین تکلیف فدراسیون هایی بوده که با سرپرست اداره می شوند که تا امروز انتخابات 2 فدراسیون برگزار شده و تا 20 روز آینده 3 فدراسیون دیگر نیز تعیین تکلیف می شوند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به وجود جوانان مستعد در رشته دوچرخه سواری گفت: موفیقت های ما در آسیا خوب بوده و کم کم زمان آن رسیده پا را فراتر بگذاریم. به رییس جدید توصیه می کنم ضمن گسترش ورزش همگانی طوری برنامه ریزی کند که دوچرخ سواران ما در آسیا و فراتر از آن بدرخشند و مدال های خوبی بگیرند.

به گفته دکتر سلطانی فر، دوچرخه سواری و همه رشته ها در نقاط دورافتاده و مناطق مرزی سرشار از جوان مستعد و پرشور است و هنر مدیریت در این است که با برنامه ریزی و نگاه عمیق و تعامل با سایر دستگاه ها از تمام این ظرفیت ها استفاده شود.

سلطانی فر در پایان با تاکید به استفاده از تمام پیشکسوتان این رشته توسعه دوچرخه سواری را مثل سایر رشته ها در سایه ثبات، آرامش و دوری از جنجال و هیاهو دانست.

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری صبح امروز برگزار شد و خسرو قمری با کسب 35 رای از 44 رای ماخوذه به مدت 4 سال ریاست این فدراسیون را به عهده گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha