کد خبر: سلامت،-بعنوان-یکی-از-اولویت-های-اساسی-ک
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰

مهندس موهبتی گفت: سلامت بعنوان یکی از اولویت های اساسی کشور باید از فضای سیاسی به دور بماند و خدمت در این بستر ارزشمند بوده و نزد خداوند پاداش عظیم دارد.

به گزارش خبرگزاري سلامت  معاون برنامه ریزی،‌ هماهنگی،‌ حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: امنیت و سلامت دو نعمت خدادادی است که با از دست دادن آنها ارزش آن برای فرد روشن می گردد و تامین آن از وظایف تمامی حکومت ها است.

موهبتی افزود: سلامت بعنوان یکی از اولویت های اساسی کشور باید از فضای سیاسی به دور بماند و خدمت در این بستر ارزشمند بوده و نزد خداوند پاداش عظیم دارد.

وی ضمن قدرداني از تلاش هاي دكتر هاشم زاده در مدت رياست دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد ، دكتر خالدي فر را به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشكي شهركرد معرفي كرد.

براساس این گزارش استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم، به دستاوردهای های دولت یازدهم اشاره داشت و افزود: اجرای برنامه تحول نظام سلامت یکی از دستاوردهایی است که ضمن متحول نمودن چهره حوزه سلامت، رضایتمندی بالای مردم را در پی داشته است.

قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: برجام و اجرای برنامه تحول نظام سلامت، دو اقدام مهم دولت یازدهم بود که برجام دستاوردهای ارزشمندی مانند مهار و کنترل تورم لجام گسیخته، ایجاد امنیت و آرامش و امید برای مردم و جوانان ، اجرای پروژه های عمرانی ارزنده در سراسر کشور و ارتقاء روابط بین المللی را در پی داشته است .

سلیمانی، در ادامه ‌کاهش قابل توجه پرداختی از جیب مردم و فراهم شدن امکان بیمه جمعیت 11 میلیون نفری فاقد بیمه را نیز از خدمات شایسته این دولت در حوزه سلامت عنوان کرد.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته بودجه قابل ملاحظه ای نسبت به سایر استانها به حوزه سلامت استان تخصیص یافت که توانست وضعیت موجود را بهبود ببخشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha