بیست و دومین نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي (الكامپ) با حضور  موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز پنجشنبه 25 آذر ماه به مدت 4 روز در محل دائمي نمایشگاه هاي بين المللي تهران در غرفه 38 سالن 39 برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاري سلامت سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امسال در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه بین المللی (الكامپ) حضوری پررنگ خواهد داشت.

دکتر محمود تارا افزود: برنامه تحول سلامت با محورهای متعددی از تحول در حوزه فناوری اطلاعات سلامت همراه بوده است که معرفی و ارائه طرح ها و خدمات الکترونیکی مرتبط از جمله اهداف حضور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نمایشگاه است.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جشنواره شهید رجایی در محور توسعه دولت الکترونیک موفق به کسب رتبه برتر شده است، لازم است در جهت معرفی و ارائه خدمات و تلاش های صورت گرفته در این حوزه کوشاتر عمل نماییم.

دکتر تارا به طرح هایی همچون سامانه یکپارچه نظام اطلاعات بهداشتی، سامانه های جامع غذا و دارو، سامانه اطلاعات دارویی و مواد آرایشی و بهداشتی، و  ممیزی الکترونیک بهداشت محیط و رصد خانه اطلاعات نظام سلامت اشاره  و افزود:  طرح های پرچمدار زیادی در حوزه وزارت بهداشت وجود دارند که ساختار ارایه خدمات سلامت و نیز احصاء آمار و شاخص ها را به منظور پایش و تحلیل وضعیت سلامت کشور متحول می نمایند و در این نمایشگاه تنها به گوشه ای از آنها اشاره می گردد.

دکتر تارا یادآور شد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن 39 غرفه 38 نمایشگاه بین المللی الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي (الكامپ) حضور دارد.

وی  در پایان تاکید کرد: ما در وزارت بهداشت، امید داریم که پروژه های سامانه ای و زیرساختی انجام شده بتواند نه تنها بستری موفق را برای ارایه موثر خدمات سلامت شکل دهند بلکه راهبرد ما به عنوان الگویی کارآمد برای سایر وزارتخانه و سازمانهای مشابه  نیز قابل بکارگیری باشد. 

گفتنی است: محوریت الکامپ امسال در حوزه دولت الکترونیکی، دولت الکترونیک بر بستر شبکه ملی اطلاعات با شعار "دسترسی به خدمات و اطلاعات از همه جا در هر زمان برای هر ایرانی" و "ما با شما همراه و یکپارچه" می باشد. رونق کسب و کار در بخش خصوصی و بازگشت دوباره شرکت‌های خارجی به ایران از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha