رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به سرمایه گذاری دو شرکت هیوندای و دوو کره جنوبی در شیراز برای ساخت و تجهیز بیمارستان یک هزار و 300 تختخوابی، گفت: برای این پروژه 85 درصد فاینانس گرفته می شود و 15 درصد نیز از محل منابع دانشگاه هزینه می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت دکتر محمد هادی ایمانیه  با تاکید بر لزوم افزایش تعداد تخت های بیمارستانی و جایگزینی تخت های فرسوده در استان فارس، افزود: چندین بیمارستان در حال احداث در استان وجود دارد که پس از تکمیل آن شاخص تخت بیمارستانی به ازای هر 1000 نفر به بیش از 2.5 می رسد.

وی ابراز امیدواری کرد که زیرساخت های حوزه بهداشت به ویژه خانه های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت تا پایان سال جاری تکمیل شود و کمبودی از این نظر در استان فارس وجود نداشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تا پایان سال جاری باید حداقل 90 درصد از مراکز بهداشت، 90 درصد از پرونده های الکترونیک سلامت برای مردم تکمیل شود و نیز 90 درصد از بیماری های واگیر مانند دیابت و فشار خون که بسیاری از مردم از ابتلای خود به این بیماری ها اطلاعی ندارند، کشف و شناسایی شود که امیدوارم تا پایان سال، به تمامی این اهداف برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha