مجتمع آموزشی فرهنگی رفاهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاري سلامت دکتر صدرالسادات در مراسم بهره برداری از مجتمع آموزشی فرهنگی رفاهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تلاش می کنیم با ادامه طرح تحول نظام سلامت وضعیت رو به بهبود و رشد سلامت را توسعه بدهیم، گفت: باید توجه داشته باشیم هر اتفاق و خدمتی  که در حوزه سلامت رخ می دهد، با توانایی و مهارت نیروی انسانی وزارت بهداشت انجام می شود.

دکتر سید علی صدر السادات با اظهار اینکه سرمایه اصلی وزارت بهداشت، نیروی انسانی آن است، گفت: اگر تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز ما به موقع و به بهترین نحو در اختیار ما قرار بگیرد، اما نیروی انسانی از انگیزه مناسبی برخوردار نباشند نمی توانیم در راه دستیابی به اهدافمان موفق عمل کنیم

وی با تاکید بر ایجاد بسترهای رفاهی برای پرسنل شاغل در مجموعه وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: کسی بی جهت وارد مرکز بهداشتی یا درمانی نمی شود مگر اینکه دردی داشته باشد، بنابراین همکاران ما باید انگیزه خدمت به این مردم عزیز را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت  با بیان اینکه نوع مشاغلی که در وزارت بهداشت فعالیت می کنند فرسایشی است، گفت: همکاران ما به دلیل نوع کاری که دارند و استمرار مشکلاتی که با آن رو برو هستند، با استرس ها و فشارهای روانی ناشی از کارمواجه هستند که نباید آنرا به خانه و خانواده خود منتقل کنند.

وی با بیان  اینکه توجه به خدمات رفاهی نیروی انسانی یکی از وظایف اصلی ما است، افزود: ایجاد مراکز رفاهی ویژه برای پرسنل از سوی دانشگاه ها باید به منظور افزایش انگیزه و روحیه کاری مدنظر قرار بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان توجه به ورزش کارکنان را مهم عنوان کرد و  گفت: برای اینکه کارکنان ما سالم بمانند، توسعه و ترویج ورزش کارکنان یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha