کد خبر: سرلشكرباقريارتقاء-شاخص-هاي-ايمني-در-س
۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران بر ارتقاء شاخص هاي ايمني در سايه مديريت جهادي و انقلابي و رعايت الزامات زيست محيطي در مأموريت ها و رزمايش هاي نظامي و انتظامي تأکيد کرد.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرلشکر " محمد باقري" در چهارمين همايش مشترک ايمني و سومين جشنواره امام هادي (ع) که در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي برگزار شد، گفت: ارتقاء شاخص هاي ايمني در سايه مديريت جهادي ، انقلابي و توسعه فرهنگ ايمني بدست خواهد آمد.

وي آگاه سازي کارکنان نيروهاي مسلح را از طريق آموزش هاي گسترده و انجام نظارتهاي هدفمند خواستار شد و بر بالا بردن سطح استانداردها و تعيين اقدامات پيشگيرانه در حذف عوامل خطرآفرين، ايمن سازي محيط، بهداشت حرفه اي و رعايت الزامات زيست محيطي و توجه به اين اولويت ها را در انجام مأموريت ها و رزمايش ها تأکيد کرد.

وي همچنين از اقدامات سازنده و موثر نيروهاي مسلح در اجراي تدابير فرماندهي معظم کل قوا (مدظله العالي) در پيشگيري از بروز سوانح و حوادث خطرساز و مراقبت دائمي از حوزه هاي مسئوليتي تقدير و از تلاش ها و مجاهدت هاي صورت گرفته در آماده سازي تجهيزات و سامانه هاي دفاعي و حفظ توان و آمادگي رزم با وجود تحريم هاي ظالمانه و محدوديت هاي موجود و تحقق شعار "ما مي توانيم" قدرداني و تقدير کرد.

گفتني است، در پايان با اهداء لوح از برگزيدگان بخش هاي مختلف ستادي ، پژوهشي ، عملياتي و ايثارگران تقدير شد.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha