کد خبر: سرشماري-نفوس-و-مسکن-روي-خط-راديو-سلامت
۳ مهر ۱۳۹۵، ۸:۳۳

شبكه راديويي سلامت، از روز شنبه ـ سوم مهر ماه در برنامه هاي خود درخصوص سرشماري نفوس و مسکن در سراسر کشور اطلاع رساني مي كند.

به گزارش خبرگزاری سلامت، برنامه هاي اين شبكه راديويي در خصوص اطلاع رساني سرشماري نفوس و مسکن به شرح زير است:
برنامه «خونه زندگي» كاري از گروه خانواده، از تاريخ سوم مهر الي 25 مهر ماه (هفته اي دوبار)، از ساعت10:30به مدت 80 دقيقه به اطلاع رساني درباره سرشماري نفوس و مسکن در سراسر کشور مي پردازد.
«افق روشن» عنوان برنامه اي از گروه سلامت اجتماعي است كه در تاريخ 5 مهر ماه از ساعت 9:05 به مدت 45 دقيقه درباره سرشماري نفوس و مسکن در سراسر کشور اطلاع رساني مي كند.
برنامه «به رنگ زندگي» كاري از گروه خانواده و گروه بهداشت روان، از تاريخ سوم مهر الي 25 مهر ماه (هفته اي دوبار) از17:00 به مدت 120 دقيقه با حضور كارشناسان درباره سرشماري نفوس و مسکن در سراسر کشور به اطلاع رساني خواهد پرداخت.
«كوچه سلامت پلاك 102» عنوان برنامه اي از گروه تغذيه و سلامت اين شبكه راديويي، در تاريخ هاي 9 و 23 مهرماه، 7 آبان ماه از ساعت 10:20 به مدت 100 دقيقه در گفتگو با كارشناسان درباره سرشماري نفوس و مسکن در سراسر کشور اطلاع رساني مي كند.
برنامه «عصرتون سلامت» كاري از گروه تغذيه و سلامت، در تاريخ هاي 8، 15، 22 مهر ماه و 13 و 20 آبان ماه از ساعت 17 به مدت 120 دقيقه در گفتگو با كارشناسان به اطلاع رساني درباره سرشماري نفوس و مسکن در سراسر کشور مي پردازد.
«بفرماييد سيب»عنوان برنامه اي از گروه تغذيه و سلامت، در تاريخ هاي 2، 16 و 23 مهر ماه و 21 آبان ماه از ساعت 17 به مدت 120 دقيقه در گفتگو با كارشناسان درباره سرشماري نفوس و مسکن در سراسر کشور اطلاع رساني مي كند.
برنامه «صبح و زندگي» كاري از گروه بهداشت و تندرستي و گروه اجتماعي، از تاريخ سوم مهر الي 25 مهر ماه از ساعت 7:05 به مدت 80  دقيقه درباره سرشماري نفوس و مسکن در سراسر کشور اطلاع رساني خواهد كرد.
گفتني است، برنامه هاي شبكه راديويي سلامت، به صورت 24 ساعته از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha