رئيس پليس فرودگاه هاي كشور در شيراز با بيان اينكه بايد فرودگاه هاي كشور به امكانات و تجهيزات كنترلي مجهز شوند، گفت: با اين وجود پليس با امكانات و نيروي انساني موجود، امنيت فرودگاه هاي كشور را با همكاري ساير دستگاه هاي مربوطه به خوبي برقرار كرده است.
 

 

به گزارش خبرگزاری سلامت  سردار "حسن مهري" در مراسم توديع و معارفه رئيس پليس فرودگاه هاي استان فارس،گفت: امنيت زير بناي توسعه در هر كشور محسوب مي شود.

وي ادامه داد: اكثر كشورهاي دنيا به پيشرفته ترين تجهيزات و امكانات كنترلي در فرودگاه ها مجهز هستند و در اين كشورها حضور فيزيكي پليس چندان محسوس نيست اما در كشور ما بدون وجود تجهيزات لازم ، امنيت مطلوب در فرودگاه ها برقرار مي شود، گفت: بايد روز به روز فرودگاه هاي كشور به امكانات و تجهيزات كنترلي مجهز شوند.

سردار مهري افزايش پروازها و گرايش مردم به صنعت حمل و نقل هوايي را باعث گستردگي كار براي مأموران نيروي انتظامي دانست و افزود: خوشبختانه در حال حاضر رفتار پليس با مسافران در فرودگاه ها با احترام،  مهربانانه و تؤام با رأفت است.

رئيس پليس فرودگاه هاي كشور وضعيت امنيت در فرودگاه بين المللي شهيد دستغيب شيراز را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: پليس فرودگاه شيراز توانسته است با تعامل و همگرايي با ساير دستگاه هاي حاضر در اين مركز، ضريب امنيتي را افزايش و رضايت مردم را فراهم آورد.

وي با بيان اينكه فرودگاه شيراز در موضوع مبارزه با قاچاق كالا و ارز در بين سه فرودگاه برتر كشور قرار دارد، تصريح كرد: در همه فرودگاه هاي كشور پليس به صورت مقتدرانه حضور دارد و هيچگونه رخداد امنيتي وجود ندارد.

در ادامه اين مراسم، سردار "احمد علي گودرزي" فرمانده انتظامي استان فارس طي سخناني گفت: باوجود  توطئه هاي دشمنان ايران اسلامي، خوشبختانه وضعيت امنيت در فرودگاه هاي كشور به ويژه فرودگاه شيراز مشهود است و اين موضوع نقطه اوج اقتدار و عزت ايران اسلامي را نشان مي دهد.

وي تصريح كرد: با تعامل بسيار خوب و مناسب بين پليس فرودگاه، كاركنان سپاه پاسداران و ساير نهادهاي مربوطه، تا كنون هيچگونه حادثه و مسائل امنيتي در فرودگاه شيراز رخ نداده است.

سردار گودرزي ساختمان جديد پليس فرودگاه را باعث افتخار و در شأن مأموران نيروي انتظامي دانست و از زحمات و تلاش هاي سرهنگ شعباني رئيس پليس فرودگاه هاي استان فارس در اين راستا تقدير و تشكر كرد.

گفتني است، در پايان اين مراسم، طي حكمي سرهنگ " اكبر خسروي " به عنوان رئيس پليس فرودگاه هاي استان فارس منصوب و از تلاش هاي جهادي سرهنگ " داوود شعباني" در زمان تصدي اين عنوان تقدير و تشكر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha