کد خبر: سردار-كماليلزوم-بهره-مندی-از-ظرفیت-سرب
۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید از ظرفیت، دانش و مهارت های سربازان وظیفه در راستای ارتقاء امنیت پایدار کشور بهره برد.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت ، سردار "موسی کمالی" در مراسم تکریم و معارفه سازمان وظیفه عمومی ناجا با تسلیت ایام شهادت حضرت الزهرا (س)، اظهار کرد: خدمت سربازی دارای اهمیت و ویژگی خاصی است لذا بایستی از این دوران با مدیریت و بهره مندی از ظرفیت های موجود در راستای سازندگی کشور بهره ببریم.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اگر دوران سربازی را ظرفیت سازی کنیم قطعا می توانیم منشاء تحول مطلوب در کشور باشیم چرا که استفاده از استعداد و توانمندی سربازان وظیفه در ارتقاء امنیت پایدار کشور موثر است.

سردار کمالی خاطر نشان کرد: مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران یک تکلیف است و هر کسی با توجه به توانایی باید در راستای انجام تکلیف اقدام کند قطعا اگر انجام این وظیفه در راه رضای خدا باشد به موفقیت می رسیم.

وی با اشاره به اهمیت سازمان وظیفه عمومی ناجا، تأکید کرد: سکاندار این سازمان، وظیفه خطیری برعهده دارد و باید بتواند از این مسئولیت در راه خدمت به کشور بیشترین بهره را ببرد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات سردار "صدرالسادات"، افزود: سردار "صدرالسادات" در کسوت رئیس سازمان وظیفه عمومی، تعامل خوبی با ستاد کل نیروهای مسلح داشتند و تلاش های خالصانه ایشان جای تقدیر دارد.

وی ضمن آرزوی توفیق برای سردار "صدرالسادات" و تبریک انتصاب سردار "نوروزی" به عنوان رئیس جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: ستاد کل نیروهای مسلح چون گذشته و بر مبنای اختیارات قانونی آماده همکاری با رئیس جدید این سازمان است.

سردار "صدرالسادات": دستاورد و موفقیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا حاصل تلاش همه کارکنان است

سردار "صدرالسادات" رئیس پیشین سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز در این مراسم با تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت الزهرا (س)، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از پیشرو ترین مجموعه های ناجا در استفاده از فناوری های نوین برای ارائه خدمات مطلوب به مردم، سازمان وظیفه عمومی است.

وی افزود: این سازمان با جوانان این مرز و بوم ارتباط مستقیم دارد و سالانه بیش از 3 میلیون خدمات به مردم ارائه می کند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با توسعه خدمات الکترونیک میزان حضور مردم در وظیفه عمومی کاهش یافته در حالیکه خدمات دهی ارتقاء داشته است.

سردار صدرالسادات عنوان کرد: دستاوردهای سازمان وظیفه عمومی نتیجه تلاش همه همکارانم است و لازم می دانم از جانشین، معاونان و کلیه کارکنان این سازمان تقدیر کنم.

وی ضمن تبریک انتصاب سردار "نوروزی"، گفت: سردار "نوروزی" از پیشکسوتان و فرماندهان باتجربه در ناجا هستند و شهادت می دهم که همواره تلاش ایشان در کسوت های مختلف تلاش برای رفع مشکلات مردم و پیاده سازی منویات و دستورات مقام معظم رهبری و ستاد کل نیروهای مسلح بوده است.

سردار نوروزی : تقدیر از حسن اعتماد فرمانده ناجا

گفتنی است، سردار "بهرام نوروزی" نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات شایسته و دلسوزانه سردار "صدرالسادات"، اظهار کرد: از حسن اعتماد فرمانده ناجا تشکر می کنم، امید است با تلاش و برنامه ریزی بتوانیم خدمات مطلوبی چون گذشته به مردم ارائه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha