کد خبر: سخنگوی-کمیسیون-بهداشت-مجلس-در-گفتگو-با
۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۴

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مسئله اوتیسم را یکی از چالش های درمانی در دنیا دانست و تأکید کرد که سازمان بهزیستی در راستای حل مشکلات این بیماران باید ورود جدی و دلسوزانه داشته باشد.

 

دکتر محمدنعیم امینی فرد در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت اظهارداشت: مسائل درمانی و کمک به این کودکان جزء مسائل بسیار مهمی به شمار می رود و به طور مشخص سازمان بهزیستی باید به این مسائل  ورود جدی و دلسوزانه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته با شناخت ما از مدیریت سازمان بهزیستی این توانمندی در ایشان موجود و مشهود است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی  ضمن دعوت از انجمن اوتیسم به کمیسون بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: این انجمن می تواند معضلات و چالش های پیش رو در این کمیسیون مطرح کند و ما ضمن اختصاص وقت، با علاقه در راستای حل آنها به پیگیری های لازم خواهیم پرداخت.

 سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کر: در صورت مطرح شدن چالش های انجمن اوتیسم در این کمیسیون با توجه به بُعد نظارتی  مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان در ارتباط با تسهیلات و یا خدماتی که قرار بوده به این کودکان داده شود بررسی می شود که آیا این خدمات به نحو مناسب در اختیار آنها قرار گرفته یا نه و مسئله دیگر بُعدهای تقنین مجلس و کمیسیون بهداشت است که اگر از لحاظ مالی نیاز به تسهیلات ویژه وجود دارد در بودجه های سالیانه دیده شوند.

کد خبرنگار: 410100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha