سخنگوی کمیسیون اصل نود از وصول گزارش سازمان بازرسی درباره پرونده تخلفات دارویی و تجهیزات پزشکی به کمیسیون متبوع خود خبرداد.

 

به گزارش گروه فضای  مجازی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت بهرام پارسایی ، درخصوص پرونده‌های مطروحه در کمیسیون اصل نود در حوزه بهداشت و درمان، گفت: یک پرونده از مجلس نهم درخصوص تجهیزات پزشکی ودارو در کمیسیون اصل نود مطرح است که هنوز بررسی آن به اتمام نرسیده است اما در این دوره از مجلس پرونده شکایت جدیدی از وزارت بهداشت درکمیسیون مطرح نشده است.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه پرونده مربوط به تجهیزات پزشکی و دارو از مجلس نهم در کمیسیون باز است، افزود: پرونده‌های بسیاری درکمیسیون مطرح است که یکی از آنها مربوط به شکایت از وزارت بهداشت درخصوص تخلفات حوزه دارو و تجهیزات پزشکی است البته بررسی این پرونده به علت گستردگی بسیار به اتمام نرسیده است.

وی با بیان اینکه گزارش سازمان بازرسی درخصوص این پرونده به کمیسیون واصل شده است، گفت: برای کسب نتیجه قابل قبول درخصوص این پرونده باید اطلاعات مورد بررسی دقیق قرار گیرد اما هم اکنون به دلیل بررسی لایحه برنامه ششم و لایحه بودجه سال 96 بررسی این اطلاعات و گزارش سازمان بازرسی هنوز در دستور کار قرار نگرفته است، بنابراین پس از پایان بررسی لایحه بودجه پرونده ها به ترتیب اولویت دردستورکار کمیسیون اصل نود قرار می گیرد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی، گفت: عمده تخلفات حوزه دارو و تجهیزات پزشکی شامل واردات، تولید، امتیازهای تولید دارو دراین پرونده مطرح شده است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha