کد خبر: سايبان-آرامش-از-هفته-سلامت-روان-مي-گويد
۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰:۲۳

در برنامه «سايبان آرامش» شبكه راديويي سلامت، طي هفته جاري همزمان با آغاز هفته سلامت روان، موضوعات مختلف و متنوع اين حوزه با حضور كارشناسان مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
به گزارش خبرگزاری سلامت، برنامه «سايبان آرامش» عنوان برنامه اي از گروه بهداشت روان شبكه راديويي سلامت است كه آموزش وپيشگيري از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصيت از جمله اهداف آن است.
اين برنامه راديويي، در هفته جاري 24 الي 28 مهر ماه با حضور كارشناسان به موضوعات مختلف در حوزه سلامت روان مي پردازد كه موضوعات و كارشناسان اين برنامه راديويي به شرح زير است:
شنبه ـ 24 مهر ماه، با حضور دکتر فرشاد شيباني، روانشناس باليني به موضوع «چند راهه‌اي که به سلامت ختم مي‌شود: آشنايي با سلامت، و ارتباط اين ابعاد با سلامت روان» مي پردازد.
يكشنبه ـ 25 مهر ماه، با حضور دكتر احسان قيصري، روان شناس، و با موضوع «سهم من در سلامتِ روانِ خانواده» به بررسي نقش خانواده در ارتقاء سلامت روان افراد خواهد پرداخت.
دوشنبه ـ 26 مهر ماه، با حضور دکتر کميل زاهدي، روانشناس باليني، و با موضوع «مهارت‌هاي زندگي، الفبايِ سلامت روان» به بررسي نقش مهارت‌هاي زندگي در سلامت روان مي پردازد.
سه شنبه ـ 27 مهر ماه، با حضور دکتر مينا پورفرخ، روانشناس، و با موضوع «سلامت روان را ارتقاء بخشيم با ...» به بيان  راهکارهاي افزايش سلامت روان خواهد پرداخت.
چهارشنبه ـ 28 مهر ماه، با حضور دکتر عليرضا شريفي يزدي، جامعه شناس، به موضوع «رنگ و بويِ سلامتِ روانِ جامعه» مي پردازد.
يادآور مي شود، برنامه «سايبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقيقه، از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم مخاطبان صداي سلامت مي شود.          
راه هاي ارتباطي با برنامه هاي راديو سلامت:
30000102 سامانه پيامكي
شماره تلفن 22021954 واحد ارتباطات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha