کد خبر: سامانه-آماری-زیست-فناوری-تا-یک-ماه-دیگر
۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۵۱

دبیر گروه نظارت و ارزیابی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی از نهایی و تکمیل شدن سامانه آماری زیست فناوری تا یک ماه دیگر خبر داد.

به گزارش   خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرتضی مرادی، دبیر گروه نظارت و ارزیابی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سامانه آماری زیست فناوری کشور براساس مطالبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ایجاد شده است و وضعیت زیست فناوری کل کشور را لحظه به لحظه به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: از زمان افتتاح این سامانه تاکنون بخش های مختلفی به آن اضافه شده است که این بخش ها شامل فناوری های موجود در حوزه زیست فناوری، ثبت پتنت، ثبت اختراع، آمار نیروی انسانی و غیره است که در دست طراحی است و به زودی به اتمام می‌رسد.

به گفته مرادی، تمام این بخش ها طراحی شده و تا زمان اتمام کنترل کیفیت و صحه گذاری اطلاعات ثبت شده در سامانه بارگزاری نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در ابتدای فعالیت این سامانه مطالب و مقالات علمی مربوط به ایران و دیگر کشورها در آن منتشر می شد ولی به زودی این سایت تکمیل شده و در حوزه زیست فناوری کامل و جامع خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha