کد خبر: سازمان-تامین-اجتماعی-ازطرح-تحول-سلامت
۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۳۵
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان از طرح تحول سلامت به عنوان بزرگترین طرح اجتماعی دولت بیشترین حمایت را انجام داده است.


به گزارش خبرگزاری سلامت  دکترمحمدعلی همتی در مراسم تکریم و معارفه مدیر درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور پرداخت مطالبات مراکز درمانی، چهار هزار میلیارد تومان به بیمه سلامت اختصاص داد.


دکترهمتی خاطرنشان کرد: ۴۶ هزار مرکز درمانی در کشور طرف قرارداد تأمین اجتماعی هستند .


وی عملکرد حوزه درمان تامین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اقدامات شایسته‌ای توسط این حوزه انجام شده است.


دکتر همتی اظهار داشت: اقدامات خوبی در طول سال‌های اخیر انجام شده به نحوی که به اندازه ۱۰ سال گذشته تجهیزات به بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی ارائه شده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در خصوص ارائه نسخه الکترونیک در مراکز درمانی، تصریح کرد: ارائه نسخه الکترونیک نیازمند زیرساخت‌هایی بود که اکنون در همه مراکز بیمارستانی نسخه به صورت الکترونیک ارائه می‌شود.


گفتنی است،طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمود جاوید به سمت مدیردرمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
در حکم صادر شده توسط دکتر سید تقی نوربخش آمده است:


نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیردرمان تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری منصوب می شوید.


امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب وهمچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین‌اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.


از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسألت می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha