کد خبر: سازماندهی-300-هزار-مامور-پلیس-در-قالب-26-هزا
۱۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹

فرمانده نیروی انتظامی از بازگشت 80 درصد مسافران از سفرهای نوروزی خبرداد و گفت: در طرح نوروزی 300 هزار مامور پلیس در قالب 26 هزار تیم گشتی خودرویی و پیاده سازماندهی و بکار گیری شده اند.

 به گزارش خبرگزاری سلامت سردار "حسین اشتری" در بازدید هوایی از جاده ها و تفرجگاههای استان تهران ، گفت: با همکاری شهروندان و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی خوشبختانه از ابتدای طرح نوروزی با کاهش 8 درصدی تعداد جان باختگان و مجروحان حوادث ترافیکی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.

وی با تاکید بر این که در بحث تصادفات رانندگی حتی یک کشته ویا مجروح نیز دردآور است، تصریح کرد: اقدامات پلیس و همراهی مردم در کاهش حوادث فوتی و جرحی در حالی روند کاهشی را سپری کرد که ما شاهد افزایش میزان مسافرت ها، شرايط ناپايدار جوي و همچنین تزریق دو میلیون خودروی جدید به چرخه آمد و شد کشور بوده ایم.

وی با اعلام بازگشت 80 درصد مسافران از سفرهای نوروزی، به موضوع مدیریت سفر اشاره کرد و آن را در کاهش بار ترافیکی جاده ها و همچنین امنیت مسافران موثر دانست.

سردار اشتری افزود: در طرح نوروزی 300 هزار مامور پلیس در قالب 26 هزار تیم گشتی خودرویی و پیاده سازماندهی و بکار گیری شده اند که این امر تاثیر مطلوبی بر کاهش جرایم و به ویژه سرقت داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha