کد خبر: سارا-عبدالملکی-تا-2-ماه-آینده-راه-می-رود
۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲

معاون درمان بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به این که روند درمان و توانبخشی ملی پوش راگبی بانوان از 4 ماه اخیر در این بیمارستان پیگیری می شود، گفت:  سارا عبدالملکی تا دو ماه آینده راه می رود.

به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر روح الله نوریان درباره وضعیت جسمانی عضو تیم ملی راگبی بانوان کشور گفت: سارا عبدالملکی از چهار ماه قبل و پس از انجام اعمال جراحی مختلف در سایر مراکز درمانی به منظور ادامه درمان به بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار منتقل شد.


وی ادامه داد: این عضو تیم ملی در ابتدا وضعیت مناسبی نداشت که این وضعیت به دلیل شکستگی های متعدد در بدن وی ایجاد شده بود.


معاون درمان بیمارستان نورافشار با بیان این که در ابتدا بازتوانی فشرده برای درمان عبدالملکی در نظر گرفته شد، افزود: در ابتدا بازتوانی فشرده به صورت بستری و در چهار نوبت در روز انجام شد و پس از پیشرفت مناسب در وضعیت جسمانی وی، تصمیم گرفتیم خدمات بازتوانی به صورت سرپایی ارائه شود.


به گفته وی، سارا عبدالملکی از دو هفته قبل توانست روی پای خود بایستد و پیش بینی می شود با ادامه روند درمان در این بیمارستان طی دو ماه آینده بتواند به وسیله واکر راه برود.


نوریان به روحیه بالای این ورزشکار اشاره کرد و گفت: تمامی تجهیزات و امکانات برای درمان سارا عبدالملکی و بیمارانی با این شرایط در بیمارستان نورافشار وجود دارد.


تیراندازی را تا قهرمانی ادامه می دهم
سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی کشور با مراجعه به بیمارستان نورافشار برای پیگیری روند درمانی خود، وضعیت جسمانی خود را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت جسمانی خوبی دارم که تلاش پدر مادرم و تلاش مسئولان بیمارستان نورافشار در پیشرفت درمانم بسیار موثر بوده است.
وی با اشاره به این که آرزو دارم راگبی را همانند گذشته ادامه دهم، افزود: تا کامل شدن روند درمانم علاقمند به ادامه ورزش تیراندازی و قهرمانی در این رشته ورزشی هستم.


وی تاکید کرد: به لطف مردم بسیاری از هزینه های درمانی ام پرداخت شده البته وزارت ورزش و جوانان نیز بخشی از هزینه های درمان را پرداخت کرده است.


عضو تیم ملی راگبی خاطرنشان کرد: بیمارستان نورافشار بیمارستان بسیار خوبی است و تمامی پرسنل آن برای بهبود هرچه سریعتر بیماران تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha