کد خبر: زمین‌لرزه-5-2-ریشتری-آذربایجان،-پارس‌آ
۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اردبیل با اشاره به این که زلزله 5.2 ریشتری صبح امروز در آذربایجان مناطقی از پارس‌آباد اردبیل را تحت‌تاثیر قرار داده است، اعلام کرد: 4 تیم ارزیاب جمعیت هلال‌احمر برای ارزیابی روستاهای منطقه پارس‌آباد به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و تا کنون گزارشی از میزان خسارات اعلام نشده است.

 
به گزارش خبرگزاری سلامت، زمین‌لرزه 5.2 ریشتری در عمق 12 کیلومتری زمین، ساعت 9:16 صبح امروز،  منطقی از آذربایجان و نزدیک به مرز ایران و در 44 کیلومتری پارس‌آباد اردبیل را لرزاند و روستاهای این منطقه را تحت تاثیر قرار داد.
عزیز ارشادیان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اردبیل با اشاره به این که چهار تیم ارزیاب به‌منظور بررسی روستاهای تحت‌تاثیر زلزله به منطقه پارس‌آباد اعزام شده‌اند، گفت: بر این اساس تیم‌های ارزیاب از بیله‌سوار و پارس‌آباد برای ارزیابی مناطق تحت تاثیر اعزام شده‌اند و تا کنون گزارشی از میزان خسارات وارده به روستاها ارسال نشده است.
وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای هلال‌اححمر شمال و مرکز استان اردبیل، خاطرنشان کرد: به‌علاوه 2 تیم آواربرداری شامل هشت نجاتگر و پنج پرسنل هلال‌احمر پارس‌آباد و 2 تیم جست‌وجو و نجات آوار هلال‌احمر بیله‌سوار و مشکین‌شهر نیز در صورت اعلام تیم ارزیاب برای امدادرسانی احتمالی، آماده‌باش هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha