کد خبر: زمين-خواري-20-هزار-ميليارد-ريالي-در-فارس
۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸

فرمانده انتظامي استان فارس از دستگيري چهار نفر متهم و كشف يك فقره زمين خواري به ارزش 20 هزار ميليارد ريال در شهرستان "بوانات" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت سرداراحمد علي گودرزي گفت: در پي كسب خبري مبني بر تصرف غير مجاز اراضي در يكي از مناطق شهرستان بوانات، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با همكاري كارشناسان اداره منابع طبيعي پس از تحقيق و بررسي هاي دقيق دريافتند فردي به هويت معلوم با همكاري سه نفر ديگر ضمن جعل  اسناد دولتي، 69 هزار و 177 هكتار از اراضي ملي را تصرف كرده اند.

گودرزي اظهار كرد: مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي هر چهار متهم را دستگير و به مقر انتظامي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه متهمان در تحقيقات فني و پليسي به جرم ارتكابي اقرار كردند، افزود: كارشناسان ارزش ريالي اراضي تصرف شده را 20 هزار ميليارد ريال ( دو هزار ميليارد تومان) برآورد كرده اند.

وي خاطر نشان كرد: نيروي انتظامي استان فارس در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري، مبارزه با فساد اقتصادي و به ويژه زمين خواري را در دستور كار قرار داده و شهروندان مي توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود در اين خصوص را از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha