رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم نیز با تاکید بر ضرورت پرداخت مطالبات اطباء و پرستاران یا شرکت های فروش دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: برای پرداخت مطالبات جامعه پزشکی نامه ای به رئیس جمهور نوشتم تا پیگیری های لازم را انجام دهند.

 

به گزارش گروه فضاي مجازي خبرگزاري سلامت به نقل از خانه ملت  علي نوبخت  ادامه داد: اینکه باید مطالبات اطباء و پرستاران یا شرکت های فروش دارو و تجهیزات پزشکی پرداخت شود امری بدیهی است اما به هر حال آنقدر این موضوع حساس بود که طی هفته گذشته کمیسیون بهداشت سریعا با مسئولان مربوطه جلسه ای را برگزار کرد.

وی یادآور شد: در نشست مذکور حساسیت موضوع به مسئولان منتقل شد و در این زمینه نامه این نیز به رئیس جمهور نوشتم تا پیگیری‌های لازم را انجام دهند که براساس آخرین اخبار این پیگیری ها صورت گرفته و در این زمینه باید از سازمان برنامه بودجه و بیمه ها مطالبات جامعه پزشکی پرداخت شود که البته اقداماتی نیز صورت گرفت.

رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی، گفت: نباید مشکلات پزشکان و پرستاران مانعی سر راه درمان بیماران باشد و برای آن شرط و شروطی گذاشته شود لذا هرگونه اهمال خلاف اخلاق پزشکی است و در جای خود موجب پیگیری است، از سوی دیگر ما نیز موظف به تامین بودجه های لازم هستیم تا مشکلات این قشر از جامعه برطرف شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha