سامانه ثبت و آرشیو دیجیتال اسناد املاک جمعیت هلال احمر به منظور صیانت و حفظ اصول اسناد و سوابق ملکی و پیشگیری از هرگونه خطر احتمالی مواجه با این نسخ اصلی با حضور رئیس جمعیت، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، معاون حقوقی و امور مجلس و دیگر مدیران جمعیت رونمایی شد.


به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر سیدامیر محسن ضیائی؛ رئیس جمعیت در مراسم رونمایی از این سامانه گفت: کار بسیار بزرگی در این زمینه انجام شده چرا که ثبت دیجیتالی اسناد یک نهاد حدودا صد ساله کار بسیار سخت، طاقت فرسا و پرزحمتی است که با راه اندازی این سامانه دیجیتالی، با موفقیت انجام شد.
تمامی اسناد هلال احمر باید ثبت دیجیتالی شوند
دکتر ضیائی با بیان اینکه حفظ دارایی های جمعیت بسیار مهم و از مبانی هلال احمر محسوب می شود، تاکید کرد: امکانات لازم برای ثبت دیجیتالی اسناد جمعیت باید به طور کامل فراهم شود تا آنچه دیگران زحمت کشیدند و به دارایی های هلال احمر اضافه کردند، بتوانیم حفظ و اثبات کنیم.
وی با بیان اینکه دو کار بزرگ با راه اندازی این سامانه انجام شده، اضافه کرد: بخش اول، حاکم شدن جمعیت هلال احمر در موضوعاتی است که خیلی مشخص نبود و معارض داشت و بخش دیگر نیز دسترسی آسان به اسناد جمعیت هلال احمر است که امیدواریم به زودی شاهد ثبت دیجیتالی تمامی اسناد جمعیت باشیم.
28 هزار سند ملکی ثبت و آرشیو شد
علی لیالی؛ معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم با اشاره به مزایای ثبت دیجیتالی اسناد جمعیت هلال احمر، گفت حدود 28 هزار سند مربوط به حوزه املاک جمعیت، اسکن و در این سامانه ثبت شده است و در حال حاضر با ثبت دیجیتالی، علاوه بر بایگانی اوراق، دسترسی به اسناد برای مدیران ستادی و استان های جمعیت آسان شده و می توانند به تصاویر، و کمیت اسناد و ... دسترسی داشته باشند.
لیالی با تقدیر از حمایت های دکتر گرجی؛ معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر در حمایت همه جانبه از راه اندازی این سامانه، خاطرنشان کرد: به زودی اسناد حوزه اداره کل حقوقی که اسناد بهاداری هستند نیز به صورت دیجیتال ثبت خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha