کد خبر: روز-كارآفرين-روي-خط-راديو-سلامت
۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۲۵

شبكه راديويي سلامت، چهارشنبه ـ  ششم مردادماه، همزمان با روز كارآفرين، در برنامه هاي «افق روشن»، «خونه زندگي» و «سايبان آرامش» به موضوعاتي همچون چگونه يک کارآفرين شويم، روند تحول کارآفريني و تربيت نسل کارآفرين خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری سلامت، «افق روشن» عنوان برنامه اي از گروه اجتماعي راديو سلامت است که به مهم ترين موضوعات سلامت اجتماعي در سطح کلان مي پردازد.

با توجه به ترويج کارآفريني در کشور در اين برنامه از ساعت 9:05 به مدت 45 دقيقه با حضور خسرو سلجوقي، پژوهشگر و مدرس کارآفريني؛ علي رضايي عارف،  کارآفرين برتر؛ علي فروزش، سرپرست دفتر رياست روابط عمومي ارزيابي عملکرد و امور بين الملل سازمان فني و حرفه اي، به پتانسيل و ظرفيت حمايت و توسعه کارآفريني و اينکه چه زمينه هايي نياز به ورود کارآفرينان دارد، پرداخته مي شود.

اين برنامه راديويي در  قالبي گفتگو محور سعي در تبيين موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعي دارد و مي كوشد تا در خصوص محيط زيست، حقوق شهروندي و .... به مخاطبان آگاهي رساني كند.

گفتني است، برنامه «افق روشن» روزهاي شنبه به موضوعات زيست‌محيطي، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندي و آموزش شهروندي و چهارشنبه‌ها به فضاهاي شهري عمومي اختصاص دارد.

چگونه يک کارآفرين شويم؟

«خونه زندگي» عنوان برنامه اي از گروه خانواده شبكه راديويي سلامت است كه روزچهارشنبهبا حضور دكتر علي اصغر اصغر نژاد، روان شناس و با تاكيد بر اينكه با شناخت درست توانايي ها و امکانات مان بتوانيم کارآفرين شويم، به اين پرسش كه «چگونه يک کار آفرين شويم؟» پاسخ مي دهد.

اين برنامه از بخش هاي مختلف و متنوعي همچون آموزش آشپزي در قالب نمايش خانوادگي، گزارش مردمي و پيامك همسايگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان هاي ضروري و پخش تماس هاي مردمي تشكيل شده است.

گفتني است، برنامه «خونه زندگي»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب يک نمايش راديويي از ساعت 10:20 به مدت 75 دقيقه از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

 سايبان آرامش و تربيت نسل کارآفرين

برنامه «سايبان آرامش» عنوان برنامه اي از گروه بهداشت روان شبكه راديويي سلامت است كه آموزش وپيشگيري از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصيت از جمله اهداف آن است.

برنامه راديويي «سايبان آرامش» با حضور دكتر كيومرث فرح بخش، روانشناس به اين پرسش هاي مخاطبان درباره «عوامل موثر در ايجاد روحيه کارآفريني» پاسخ مي دهد.

در اين برنامه، شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختي و روانپزشكي آشنا مي شوند.

يادآور مي شود، برنامه «سايبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقيقه، از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم مخاطبان صداي سلامت مي شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha