کد خبر: روز-جهانی-کار-و-کارگر-به-روایت-رادیو-سلا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱

شبکه رادیویی سلامت، همزمان با روز جهانی کار و کارگر، دوشنبه ـ یازدهم اردیبهشت ماه، برنامه های متنوعی را تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش خبرگزاري سلامت  برنامه ها این شبکه رادیویی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر به شرح زیر است:

برنامه شبانگاهی «پشت پلک صبح  » کاری از گروه اجتماعی از 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه با حضور  علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس به این پرسش که «از چه کسانی باید قدردانی کنیم؟» پاسه می دهد.

«صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی است که از ساعت 7:05 به مدت 80 دثقیقه با حضور علیرضا محجوب،  نماينده مجلس، دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و رییس فراکسیون کارگری مجلس به موضوع «احترام به كساني كه براي رزق حلال تلاش مي كنند: حمايت از توليد ملي و خريد كالاي ايراني» خواهد پرداخت.

برنامه «افق روشن» کاری از گروه اجتماعی، از ساعت 9:05 با حضور بهناز دوران، روانشناس به موضوع «حقوق شهروندي:  امنیت شغلی در قراردادهای کوتاه مدت کارگران» خواهد پرداخت.

«نیم نگاه» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی از ساعت 12 به مدت 40 دقیقه با حضور  بهزاد دماری، متخصص پزشکی اجتماعی؛ علی اخوان بهبهانی، عضو مرکز پژوهش های مجلس؛ و رسول خضری، عضو کمیسیون اجتماعی موضوع «برنامه ششم توسعه: تولید و اشتغال در برنامه ششم توسعه» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه «قاصدک» کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی نیز از ساعت 21  به مدت ۱۵ دقیقه؛ قصه معلم روستای ما را برای شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می کند. این برنامه رادیویی برای گروه های سنی الف (كودكان ۴ تا ۷ سال) تهیه شده و از زبان مادری است كه برای كودكان خود قصه می گوید و تلاش می كند از طریق قصه به صورت غیر مستقیم به كودكان آموزش دهد.

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha