کد خبر: روز-جهاني-هپاتيت-به-روايت-راديو-سلامت
۶ مرداد ۱۳۹۵، ۶:۲۱

شبكه راديويي سلامت، چهارشنبه ـ  ششم مردادماه، همزمان با روز جهاني هپاتيت در برنامه هاي «فراسو»،«مجله پزشكي» و «سپهر دانش»با حضور كارشناسان به سوالات شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش درباره انواع هپاتيت، راههاي انتقال، پيشگيري و كنترل آنها پاسخ مي دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، «فراسو»  عنوان برنامه اي از گروه بهداشت و تندرستي راديو سلامت است، كه با هدف آگاهي، اطلاع رساني، تعامل با شنوندگان و ارائه راهكارهاي مناسب؛ هر روز در اين برنامه راديويي از يكي از پزشكان متخصص دعوت مي شود تا در كنار كارشناس مجري برنامه به سوالات و پيامك هاي شنوندگان پاسخ وراهكارهاي مناسب را ارائه دهد.

اين برنامه راديويي، روز چهارشنبه، با حضور دكتر مسعود مرداني، متخصص عفوني به سوالات شنوندگان در خصوص «هپاتيت سي؛ راههاي انتقال ونحوه پيشگيري وکنترل آ ن» پاسخ مي دهد.

گفتني است، برنامه «فراسو» ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30  به مدت 30 دقيقه،به كوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستي» و گروه «تغذيه و سلامت»، بر روي موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز ، تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

راه هاي پيشگيري و درمان هپاتيت ب در «مجله پزشكي»

برنامه «مجله پزشكي» که کاري از گروه بهداشت و تندرستي راديو سلامت است، روز چهارشنبه، از ساعت 15:00به مدت 60 دقيقه با حضور دكتركوروس آقازاده، متخصص عفوني به اين پرسش كه «چگونه از ابتلا به هپاتيت بپيشگيري كنيم؟» پاسخ مي دهد.

گفتني است، به منظور ارتقاي سطح سلامت جامعه و آگاهي از راه‌هاي پيشگيري از بيماري‌ها، برنامه «مجله پزشكي» هر روز به يكي از موضوع‌هاي حوزه سلامت اختصاص دارد.

«سپهر دانش» و روز جهاني هپاتيت

«سپهر دانش» عنوان برنامه اي از گروه بهداشت و تندرستي راديو سلامت است كه روز چهارشنبه، از ساعت22:05 به مدت 100 دقيقه با كارشناسي دكتر مويد علويان، فوق تخصص گوارش و رئيس مركز تحقيقات هپاتيت به موضوع «بررسي موردي بيماري هاي هپاتيت» مي پردازد.

اين برنامه شامل بخش‌هاي گوناگوني نظير شرح حال و معاينه باليني، معرفي دستاوردهاي علمي مراكز دانشگاهي و گزارش شبانه از بيمارستان ها و .. است.

گفتني است، شنوندگان با ارسال پيامك به شماره 30000102 و تماس با شماره 22021954 به سوالات مطرح شده در برنامه پاسخ مي دهند و گاهي نيز با ارسال دلنوشته هاي پيامكي خود با اين برنامه ارتباط برقرار مي كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha