کد خبر: روبرتو-مارتینس،-گزینه-اول-هدایت-کهکشا
۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۳۷

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، سرمربی سابق اورتون در تابستان گذشته با تیم ملی بلژیک خوش درخشید و توانست به مقام سومی جام جهانی دست پیدا کند و حالا فرصت این را دارد که روی نیمکت یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بنشیند. پس از اخراج خولن لوپتگی با شکست 5-1 مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو، به نظر می‌رسید که حضور آنتونیو کونته روی نیمکت رئال دیگر قطعی باشد.

با این حال، منابع مختلف مدعی شدند که مخالفت رختکن رئال با حضور کونته، عامل اصلی منتفی شدن حضور سرمربی ایتالیایی باشد. این یعنی مارتینس می‌تواند به جدی ترین گزینه رئال تبدیل شود و هدایت قهرمان اروپا را برعهده بگیرد.

البته رئال هنوز اقدامی رسمی برای جذب روبرتو مارتینس انجام نداده ولی کریس فارنل، مشاور مارتینس با فدراسیون فوتبال بلژیک وارد مذاکره شده تا موافقت آنها را برای جدایی مارتینس بگیرد. او تا پایان یورو 2020 با این تیم ملی قرارداد دارد و شیاطین سرخ حساب ویژه ای روی او کرده اند.

در ماه می، او با فدراسیون بلژیک به این توافق رسید که بند فسخی در قراردادش نباشد و پس از جدایی دستیار اصلی اش یعنی تیری آنری، بلژیک تلاش ویژه ای برای حفظ او انجام داد ولی به نظر کار سختی پیش روی این فدراسیون است.

فرصت هدایت بلژیک برای مارتینس، فرصت فوق العاده ای بود و او خیلی خوب از پس این چالش برآمد و با وجود دوری از خانواده اش، روز های خوبی را در بروکسل سپری کرد.

نام او پیشتر نیز حول رئال شنیده می‌شد و در آن موقع نیز گفته می‌شد که مارتینس، پرستیژ لازم برای هدایت باشگاه را ندارد و هیچ استیجی بزرگتر از برنابئو برای او وجود ندارد. هر چند که مارتینس در کاتالونیا به دنیا آمده ولی این موضوع مانعی برای او در مسیر هدایت رئال نخواهد بود.

اگر مارتینس به عنوان سرمربی رئال انتخاب شود، می‌تواند در نقل و انتقالات نیز کمک زیادی به باشگاه کند زیرا رابطه نزدیک او و هازارد می‌تواند از عوامل اصلی حضور ستاره چلسی در رئال باشد.

در حال حاضر سانتیاگو سولاری هدایت رئال را به صورت موقت برعهده دارد و اولین بازی اش، امروز مقابل ملیا در کوپا دل ری خواهد بود ولی باید دید که رئال سرانجام چه تصمیمی برای آینده نیمکتش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha