کد خبر: رمز-موفقیت-بزرگان-پزشکی،-تلفیق-علم-و-دا
۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷

دکتر پیوندی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رتبه بندی آموزشی، رتبه اول را دارد و ما وظیفه داریم که این جایگاه را حفظ و از آن صبانت کنیم.


به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  وبدا، دکتر علی اصغر پیوندی صبح امروز در آیین دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در برج میلاد تهران برگزار شد، خطاب به دانش آموختگان اظهار داشت: امروز قطب نمای زندگی شما مشخص می کند که آینده شما چگونه رقم خواهد خورد.


وی افزود: برخی در ادامه راه ادامه تحصیل، برخی در نظام سلامت مشغول می شوند و برخی دیگر نیز تشکیل خانواده می دهند اما آنچه مهم است، خدمت کردن به مردمی است که به آنها مدیون هستیم.
وی ضمن تاکید بر اهمیت کسب علم، دانش و مهارت، خاطرنشان کرد: اگر کسب علم همراه با احساس عشق به مردم همراه نباشد ارزش چندانی ندارد و از طرفی باید به اخلاق حرفه ای پایبند باشیم تا به جایگاه ویژه بزرگان پزشکی خدشه ای وارد نشود و رمز موفقیت آنها، تلفیق علم و دانش با معرفت الهی بود.


دکتر پیوندی چندین توصیه به دانش آموختگان کرد و گفت: ابتدا باید با خودمان صادق باشیم و صداقت و راستی را با مردم حفظ کنیم و از همه مهمتر احترام به پدر و مادر را در همه مراحل زندگی توجه داشته باشید زیرا احترام به آنها، زمینه احترام به جامعه، بیماران و همکاران است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مشکلات کشور در حوزه سلامت، گفت: باید در برابر آنها صبوری کرد.
وی ضمن قدردانی از تمامی خانواده ها، مسئولان دانشگاه و اساتید گروه های مختلف، تاکید کرد: رابطه و هویت دانشجو و دانشگاه در هم تنیده است و باید این رابطه پس از فارغ التحصیلی نیز در قالب کانون یا انجمن حفظ شود تا با توجه به سرعت پیشرفت علوم پزشکی، بتوانیم نقش محوری خود را در ارائه خدمت مطلوب به مردم حفظ کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha