کد خبر: رشد٢٣درصدی-ضریب-اشغال-تخت-دربیمارستا
۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۳

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه با رشد ٢٣ درصدی، از ٧٠ درصد به ٩٣ درصد افزایش یافته است .

به گزارش  خبرگزاري سلامت ، دکتر بابک عدلی در آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی شهید دکترچمران ساوه افزود: تعداد مراجعین سرپایی این بیمارستان در سال ٩٢ از ٥١٢ هزار نفر به ٧٠٠ هزار نفر در سال ٩٥ افزایش یافته است .

وی با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات و امکانات درمانی تامین اجتماعی در نقاط مختلف استان  مرکزی گفت: در این مدت حدود ٩٠ نفر به کادر درمانی و اداری این بیمارستان افزوده شده که نتیجه آن ارتقاء خدمات این مرکز بوده است.

دکتر عدلی ادامه داد: قسمت های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی دکترچمران ساوه از جمله بخش های بستری بهسازی شدند و اورژانس جدید بیمارستان در بهمن سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی افزود: بیمارستان تامین اجتماعی  شهید دکترچمران ساوه  کادر پزشکی، پرستاری و اداری قابل قبولی دارد که باید از این ظرفیت و سرمایه های اصلی به بهترین نحو بهره برد.

مدیردرمان تامین اجتماعی مرکزی گفت: در مجموع، بخش درمان تامین اجتماعی  این استان تحول قابل قبولی داشته و در سال های اخیر امکانات و تجهیزات مطلوبی در مراکزدرمانی  استان مرکزی توزیع شده است.

دکتر کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی  نیز در این آئین با اعلام آمادگی کامل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ساوه در تأمین نیازهای درمانی بیماران گفت: بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی آماده همکاری با مجموعه درمان تأمین اجتماعی هستند و تعامل بین دستگاه ها و سازمان ها به نفع مردم است.

دکتر علیرضا بیگدلی آذری ، رئیس اسبق بیمارستان تامین اجتماعی  شهید چمران ساوه نیز گفت: ٩٤ تخت فعال این بیمارستان در سال ٩٢ به ١٢٠ تخت در سال ٩٥ ارتقاء یافته است و  تمام تلاش خود را صرف ارتقاء خدمات و جلب رضایت مراجعین انجام می دهیم.

وی ادامه داد: جایگاه کشوری این بیمارستان از نظر عملکردی از رتبه ٤٧در سال ٩١ به رتبه پنجم درسال  ٩٣ رسیده است.

در این مراسم دکتر روح الله سهرابی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان  تامین اجتماعی چمران ساوه منصوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha