کد خبر: رئیس-سازمان-جوانان-هلال-احمر-اهداف-است
۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۴۵

گردهمایی معاونین امور جوانان با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، مدیرکل مجامع و امور استان ها، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت و معاونین امور جوانان از سراسر کشور در مجتمع دارویی درمانی هلال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان هلال احمر در ابتدای این جلسه با تشریح عملکرد سازمان جوانان در سال 95 گفت: اجرای طرح های متعدد از جمله مسابقات رفاقت مهر، اردوهای نشاط و امید، طرح تابستانه شوق رویش، طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و کمپین نه به تصادفات جاده ای، کارگاههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، طرح ملی پیمان، برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی و آموزشی و ....از جمله طرح های انجام شده در سال جاری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه کار کردن با جوانان نیازمند توانایی های تخصصی است، افزود: مخاطبان اصلی ما جوانان هستند اما ما به تنهایی نمی توانیم در مسیر تحقق اهداف برای این گروه گام برداریم و در این زمینه نیازمند توجه ویژه از طرف جمعیت هلال احمر هستیم.

 رئیس سازمان جوانان هلال احمر ادامه داد: مجامع استانی و کشوری دانشجویی و جوانان با هدف شنیدن صدای جوانان و تحقق نیازهای آنان و همچنین پیاده سازی استراتژی YES مبنی بر حضور جوانان به عنوان رهبران، داوطلبان و بهره مندان شکل گرفت تا از اعضای این مجامع حتی در حوزه های مدیریتی استفاده کنیم. دکتر حبیبی با تاکید بر اینکه اگر پتانسیل جوانان درک شود می توانیم کارها و اهداف را به خوبی پیش ببریم، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با این جوانان بی ادعا شناخته می شود بنابراین نباید آنها را در حاشیه قرار دهیم.

وی با اشاره به مشکلات بودجه ای در سال جاری گفت: تنها با 6 میلیارد تومان برنامه های متعدد کشوری را اجرا کردیم که این کار سخت و پیچیده ای بود.

تلاش ما این است بتوانیم ردیف بودجه اختصاصی سازمان را که جذف شده است احیا کنیم تا بخش زیادی از مشکلات رفع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha