کد خبر: رئيس-عقيدتي-سياسي-نیروی-انتظامیرشد-مط
۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹

رئيس عقيدتي سياسي نیروی انتظامی به خدمات پزشکان ناجا در سراسر کشور به ويژه نقاط محروم اشاره کرد و گفت : نيروي انتظامي در حوزه بهداشت و درمان رشد خوبي داشته و ارتقاء پيدا کرده است.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسلمين " ابوتراب بهرامي" در بيست و سومين همايش سراسري مديران و روساي بهداشت، امداد و درمان ناجا ضمن تبريک ميلاد پيامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به نعمت هاي عافيت، سلامت، احساس امنيت و ... اشاره و اظهار کرد : امنيت روحي و رواني از برترين نعمت هاي الهي است که در برخي روايات و احاديث به آن اشاره شده است، بايد خدا را بابت اين نعمت الهي شاکر باشيم و اين شکر  در عمل نشان داده شود.

وي به ويژگي هاي پيامبر اکرم (ص) اشاره و بيان کرد: پيامبر براي رشد اخلاق، خوبي ها و در راستاي هدايت انسان ها مبعوث شد؛ رفتار، کردار و گفتار پيامبر مي تواند براي همگان يک الگو باشد. بايستي در نظام پزشکي و بهداشتي خود به پيامبر اکرم (ص) اقتدا کنيم.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا به پذيرش مسئوليت و تعهد اشاره کرد و گفت: ظرفيت انسان به گونه اي است که مي تواند امانت هاي الهي را بپذيرد و در فطرت انسان اين ظرفيت وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمين بهرامي بر ايجاد احساس تعهد و مسئوليت در قشر پزشکان تأکيد کرد و گفت: داشتن مسئوليت موجب مي شود که خيلي از وظايف بر عهده فرد واگذار شود که ملزم به انجام آن است.

وي رعايت تقوا، امانت داري، حفظ و ايجاد اميدواري در بيماران ، حسن خلق، صداقت و ... را از ويژگي ها و آداب پزشکي برشمرد و گفت: بي دقتي در تجويز دارو، حيف و ميل اموال عمومي و سرمايه ملي است.

اين مقام مسئول غيرت را يکي ديگر از ويژگي ها و آداب پزشکي برشمرد و گفت: پزشک در واقع، حيثيت مردم را در اختيار دارد و بايد با غيرت عمل کند.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا در پايان به خدمات پزشکان ناجا در سراسر کشور به ويژه در نقاط محروم اشاره و ضمن تقدير از فعاليت هاي ارزشمند ناجا در امر بهداشت و درمان ، خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي در حوزه بهداشت و درمان رشد خوبي داشته و ارتقاء پيدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha