وزیر  ورزش و جوانان گفت : موج رسانه ای منتقد دولت با استفاده از سرمایه ها و پول هایی که منابعش معلوم نیست ،تلاش در تخریب دولت دارد ولی افکار عمومی کاملا با این موج ظاهری رسانه های سنتی مقابله می کند و در نظر سنجی ها هم مردم ضمن اینکه انتقادهایی دارند اما هنوز از دولت و حرکت کلی آن و سیاست های رییس جمهور حمایت می کنند .

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان و فدراسیون ها با اشاره به اهمیت حرکت عمومی در فدراسیون ها و ادارات کل استان ها اظهار داشت : تلاش آنها در کنار فعالیت های ستادی در وزارتخانه باعث خواهد شد که شرایط خوبی در عرصه ورزش و امور جوانان به وجود آید .
وزیر  ورزش و جوانان همچنین به برگزاری این نشست ها با رویکرد آموزشی و تخصصی به منظور بهره وری بیشتر در روابط عمومی ها تاکید کرد.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: علم ارتباطات جز علوم انسانی است که ایرانیان به دلیل فرهنگ غنی ایرانی و تاریخ کهن و حتی آموزه های اسلامی باید در آن پیشگام باشند .
به گفته دکتر سلطانی فر ایرانیانی که امروزه در پزشکی ، مهندسی و هسته ای و ...کإرهای بزرگ انجام داده اند ،به افراد مشهوری تبدیل شده اند اما نخبگانی که در راستای تعلیم و تربیت و إنسان سازی فعالند ، شناخته شده نیستند .
وزیر  ورزش و جوانان در ادامه ،سرعت در اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی را در روابط عمومی مهم تلقی و تاکید کرد : روابط عمومی در رابطه با برنامه ها ،رویکردها و سیاست ها باید بتواند جامعه را مطلع و به سؤالات آنها پاسخ دهد و از نظرات مردم استفاده کند و در واقع پل ارتباطی بین مردم و جامعه و دستگاه ورزش را برقرار کند .
دکتر سلطانی فرگفت : دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف با توجه به رویکرد دکتر روحانی رییس جمهور که آرامش و ثبات است به دور از فضای جنجالی و هیاهو که با انگیزه سیاسی و در جهت تخریب دولت صورت می گیرد ، دستاوردهای روشنی داشته است .
وزیر  ورزش و جوانان اظهار داشت: دولت یازدهم از ابتدا تلاش کرد فضای اقتصادی و اجتماعی جامعه را آرام و فضای با ثباتی حاکم کند چرا که باور دولت این بود که در سایه آرامش، کشور می تواند در مسیر توسعه گام بردارد .
وزیر  ادامه داد: هنوز آن دوران را که قیمت ارز در عرض چند روز ٣٠٠ درصد رشد کرد یادمان نرفته چرا که در این شرایط دارایی ها به شدت کاهش یافت .
دکتر سلطانی فر با بیان اینکه تنش ها و التهاب های زیادی را در دولت گذشته سپری کردیم ،اظهار داشت : دکتر روحانی تلاش کرد که در وهله اول آرامش را ایجاد کند اما زمانی که در چند ماه گذشته قیمت ارز از ٣ هزار و ٦٠٠ به ٤هزار تومان رسید، هیاهوی و تخریب های زیادی انجام شد و دولت را زیر سوْال بردند در حالی که این رشد 10 درصدی در مقابل رشد 300 درصدی گذشته بسیار ناچیز است، اما موج رسانه ای منتقد دولت با استفاده از سرمایه ها و پول هایی که منابعش معلوم نیست ،تلاش در تخریب دولت دارد ولی افکار عمومی کاملا با این موج ظاهری رسانه های سنتی مقابله می کند و در نظر سنجی ها هم مردم ضمن اینکه انتقادهایی دارند اما هنوز از دولت و حرکت کلی آن و سیاست های رییس جمهور حمایت می کنند .
دکتر سلطانی فر گفت :برای ما این حقیقت روشن است که افکار عمومی به شدت هوشیار است و همه موارد را رصد می کند.
در ادامه وزیر  ورزش و جوانان به پاسخ دکتر روحانی در جواب صحبت ها و تهدید های ترامپ اشاره کرد؛ دیگر زمان دیوار کشیدن بین کشورها گذشته و نمی توان یک حصار رسانه ای إیجاد کرد .

او گفت: امروز هر فرد با یک تلفن همراه امکان ارتباط با همه دنیا را دارد و از همه تغییر و تحولات دنیا ظرف کمتر از چند ثانیه مطلع می شود چرا که جریان اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات بسیار سریع شده و هیچ کس نمی تواند جلوی آن را بگیرد .
وزیر  ورزش و جوانان سپس به عملکرد وزارت ورزش و جوانان در طی سه سال و نیم گذشته اشاره کرد و با تقدیر از زحمات دکتر گودرزی وزیر  سابق ورزش و جوانان، دستاوردهای این وزارتخانه در ورزش همگانی، قهرمانی ،حرفه ای و امور جوانان را خیلی خوب توصیف کرد و خاطر نشان ساخت : جایگاه وزارت ورزش و جوانان از لحاظ قانونی به گونه ای است که نقش میان بخشی،رصد کردن و ایجاد همگرایی و هم افزایی بین دستگاه های ذیربط را بر عهده دارد .
دکتر سلطانی فر همچنین با اشاره به ٤ هزار پروژه نیمه تمامی که وجود دارد میزان اعتبار برای اتمام آنها را ٩ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.
وزیر  ورزش و جوانان گفت :علیرغم محدودیت های فراوان در سه ماهی که فعالیت خود را در این وزارتخانه آغاز کردم اما متوجه شدم با دست خالی کارهای خوبی انجام شده و سرعت کار در این وزارتخانه در مقایسه با دیگر دستگاه ها خوب بوده است.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد : یک سری از کمبودها جریان توسعه در ورزش و امور جوانان را با تعویق همراه نکرد و از طرفی احکام خوب در برنامه ششم توسعه کشور این امیدواری را به وجود آورده که بسیاری از مشکلات و کمبودها در هر دو حوزه جوانان و ورزش برطرف شود.
دکتر سلطانی فر به استفاده از ابزارها و امکانات به روز در حوزه اطلاع رسانی به منظور شفاف سازی تاکید کرد و اظهار داشت : ما برای اینکه تصمیم ها ،سیاست ها و رویکردهای خود را به جامعه منتقل کنیم، ابزارش را داریم و حتی با تدبیر می توانیم اخباری را منتشر کنیم که موج مثبت در جامعه به وجود آورد .
وزیر  ورزش و جوانان سرعت در پاسخگویی در فضای پرحاشیه ورزش را مورد تاکید قرار داد و گفت: هرچه بتوانیم سریعتر اطلاع رسانی کنیم و در پاسخگویی نیز سرعت داشته باشیم و ارتباط خوبی برقرار کنیم در تحقق اهدافمان موفقتر خواهیم بود.

دکترسلطانی فر جامعه مخاطب وزارت ورزش و جوانان را بسیار گسترده خواند و نسبت به بهره گیری از اطلاع رسانی به موقع به آنها تاکید کرد و اظهار داشت : برای اینکه از جریان های اجتماعی گسترده به خوبی استفاده کنیم باید از روش ها و امکانات مناسب و دانش روز و تکنیک های جدید بهره ببریم تا به اهدافمان دست یابیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha