کد خبر: دفاع-از-حقوق-پرستاران-به-خاطر-منافع-مرد
۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴

قائم مقام سازما نظام پرستاری کشور، دفاع صنفی از حقوق پرستاران را در راستای تامین حقوق مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، محمد شریفی مقدم در نشست روسای هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور که روز چهارشنبه در سالن اجتماعات سازمان نظام پرستاری برگزار شد، گفت: رسالت اصلی سازمان نظام پرستاری، دفاع از حقوق پرستاران در راستای تامین حقوق مردم است.

وی ادامه داد: وقتی از حقوق پرستاران دفاع می کنیم، می خواهیم مردم خدمات مناسبی دریافت کنند.

شریفی مقدم با تاکید بر اینکه در مسیر دفاع از حقوق پرستاران با کسی عقد اخوت نبسته ایم، تصریح کرد: تامین حقوق پرستاران برای دفاع از حقوق مردم است.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری با عنوان این مطلب که دو سال پیش وقتی موضوع کاهش اختلاف پرداختی پزشکان و پرستاران مطرح می شد برای برخی خنده دار بود، گفت: امروز می بینیم که همین کاهش اختلاف پرداختی از زبان مسئولین عالی رتبه نظام گفته می شود و آثارش را در مجلس شورای اسلامی می بینیم که برای پرداختی ها سقف گذاشته اند.

وی تاکید کرد: کاهش اختلاف پرداختی پزشک و پرستار به نفع جامعه پزشکی است، زیرا باعث می شود تا انسجام بیشتری در روابط شغلی این دو گروه شکل بگیرد.

شریفی مقدم اظهارداشت: با کاهش اختلاف پرداختی به ۳ تا ۵ برابر، آینده خوبی را می توان برای سلامت مردم متصور بود.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری در ادامه به ارائه گزارش عملکرد ۸ ماهه از فعالیت سازمان در تعامل با مسئولین و دستگاه ها اشاره کرد و افزود: در ابتدا باید به نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف سازمان نظام پرستاری اشاره کنم که واقعا تاثیر گذار بودند.

وی از برگزاری جلسات هفتگی با مدیران و معاونین سازمان نظام پرستاری خبر داد و گفت: تاکنون ۱۱۸ جلسه شورای عالی نظام پرستاری برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha