کد خبر: دستیابی-به-اهداف-سلامت-به-رفتار-مردم-بس
۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۸:۵۶

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح تحول سلامت باعث امیدواری مردم و مراجعه آنها برای دریافت خدمات با کیفیت با هزینه‌ای اندک در مراکز دولتی شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت، علی نوبخت‌حقیقی افزود: تا رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه سلامت، تلاش زیادی لازم است، اما تحقق این هدف  به رفتار خود مردم بستگی دارد . همچنین باید به غیر از قوه مجریه، قوه مقننه و قضاییه و سایر دستگاه‌ها نیز به سلامت توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نوبخت با بیان این که مردم ایران از مراجعه به بیمارستان‌های دولتی و مراکز بهداشتی و درمانی دولتی از نظر پرداخت هزینه‌ها هیچ نگرانی ندارند، افزود: خدمات ارزنده سلامت در شرایطی در این دولت به مردم عرضه می‌شود که یادمان نرفته تا چند سال پیش، جسد مردم به دلیل عدم پرداخت وجه، در بیمارستان‌های دولتی نگه داشته می‌شد و بیمارستان‌ها ورشکسته شده بودند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: به ما آموختند که همیشه قدر دو نعمت امنیت و سلامت را بدانیم. سلامت ابعادی جهانی دارد و خوشبختانه در ایران توجه بسیار خوبی به آن شده است تا سلامت آحاد ملت ایران تامین شود»

وی با اشاره به مشکلاتی مانند تجمیع بیمه‌ها، پایداری منابع و حفاظت از حقوق مردم در حوزه سلامت، عنوان کرد: هیچ کار بدون اشکالی وجود ندارد و باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات به کار بگیریم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha