وزیر بهداشت که رییس جمهور را در سی و دومین سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی همراهی می کند، ظهر امروز به عنوان نماینده دولت وارد شهرستان زرندیه شد و به مقام شامخ شهدا این شهر ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر سید حسن هاشمی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان شهدای آسیابک بازدید و با پرسنل و بیماران آن گفتگو کرد.

وزیر بهداشت از بخش های اورژانس، بستری، نوزادان، اتاق عمل، دیالیز و سی سی یو و طرح های توسعه در حال ساخت این بیمارستان مانند بستری و واحدهای اختصاصی زایمان بازدید کرد.

دکتر هاشمی همچنین از تعدادی از بیماران حاضر در این بیمارستان عیادت کرد که آنها و مردم از وضعیت ارائه خدمات و رفتار پرسنل آن ابراز رضایت می کردند.

 

بازدید از بیمارستان در حال ساخت امام رضا(ع)

وزیر بهداشت همچنین در بیمارستان در حال ساخت امام رضا(ع) مامونیه حضور یافت و بر لزوم تسریع در تجهیز این بیمارستان و ارائه خدمات با کیفیت درمانی به مردم تاکید کرد.

بیمارستان امام رضا(ع) مامونیه با دارا بودن 32 تخت بیمارستان در زمینی به مساحت 23 هزار و 450 متر مربع در یک طبقه در حال احداث است که حدود 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که دارای بخش های جراحی، اورژانس، بستری زنان و مردان، NICU، داروخانه، درمانگاه، تصویربرداری و آزمایشگاه دارد.

دکتر هاشمی با اشاره به اتمام مراحل ساخت بیمارستان امام رضا(ع) مامونیه، گفت: بلافاصله پس از تحویل ساختمان این بیمارستان، تجهیز آن را آغاز خواهیم کرد و امیدواریم که نیروی تخصصی مورد نیاز آن به مقدار مناسب تامین شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: کمبود و کاستی در سراسر کشور وجود دارد و زیر ساخت های شهرستان زرندیه به دلیل نزدیکی به تهران، رشد مطلوبی نداشته و خوشبختانه بیمارستان امام رضا(ع) در یکی دو سال گذشته، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها بیمارستانی است که بعد از حدود نیم قرن در این شهرستان به بهره برداری می رسد و امیدواریم که باعث رضایتمندی نسبی مردم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha