کد خبر: در-رادیو-سلامت-بشنوید-از-التهاب-كودكا
۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۸:۱۵

شبكه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 17 آذر ماه، در برنامه های خود به موضوعاتی از قبیل روابط همسران، تغذيه سالم و ...خواهد پرداخت.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، برخی از عناوین و موضوعات برنامه های شبكه رادیویی سلامت به شرح زیر است:
«غذا سلامت زندگی» عنوان برنامه ای از گروه تغذیه و سلامت است كه از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به مدت ۳۰ دقیقه با حضور گلبن سهراب، دکترای تغذیه موضوع «کمبودهای شایع ویتامینی در گروه های سنی مختلف» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه «سفره ایرانی» كاری از گروه تغذیه و سلامت، از ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه با حضور خديجه ميرزايي، دکترای تغذیه به موضوع «اصلاح الگوی تغذیه ای» می پردازد.

برنامه «خونه زندگی» كاری از گروه خانواده، از ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه با حضور دکتر علي اصغر اصغرنژاد، روانشناس به موضوع «روابط بین همسران: انتظارات ناصحیح از زندگی مشترک» می پردازد.

«نیم نگاه» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستي است كه از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه با حضور خانم دكتر موسوي، رئيس انجمن زنان و دكتر ناهيد خداكرمي، رئيس انجمن عمي مامايي ايران موضوع «سلامت مادر و كودك: چالش هاي ترويج زايمان طبيعي» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه «افق روشن» كاری از گروه اجتماعي از ساعت 9 و 5 دقیقه با حضور سید جلال فیاضی، عضو شورای شهر مشهد و مسعود رضا مشرقی، مدیر ساماندهی بافت های فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی مشهد به موضوع «سيماي سياست‌هاي سلامت در مناطق حاشيه‌نشين ايران» می پردازد.


برنامه «مجله پزشکی» كاری از گروه بهداشت و تندرستی از ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه با حضور دكتر جوادي پروانه، فوق تخصص روماتولوژي به موضوع «بيمار يهاي التهاب مفصل كودكان» می پردازد.

«سپهر دانش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی است كه از ساعت ۲۲ به مدت ۱۲۰ دقیقه با حضور دكتر اصلاني، فوق تخصص ريه به بررسی «موردی بیماری های  ريه» می پردازد.

برنامه «رنگین کمان» كاری از گروه بهداشت روان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه با حضور دکتر مینا پورفرخ، روانشناس و مشاور خانواده به موضوع «همه شغل‌ها قابل احترام هستند؟» خواهد پرداخت.

«یادداشت های روزانه من» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی از ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه به مدت ۲۰ دقیقه با حضور دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس به اين پرسش كه «آیا منفی نگری، باعث به هم ریختگی کارها می‌شود؟» پاسه مي دهد.

یادآور می شود، برنامه های شبكه رادیویی سلامت، به صورت ۲۴ ساعته، از موج اف . ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha