کد خبر: در-دولت-یازدهم-1200-تخت-بیمارستانی-جدید-به
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۴۷

استاندار استان اصفهان گفت: کل تخت های بیمارستانی موجود استان اصفهان تا قبل از دولت یازدهم، 6 هزار تخت بود اما در دولت یازدهم، 1200 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت استان اضافه می شود.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر رسول زرگر پور در آیین افتتاح بیمارستان 150 تختخوابی المهدی اصفهان، از طرح تحول سلامت به عنوان یکی از موفق ترین طرح های اجرا شده در کشور یاد کرد و اظهار داشت: در قالب طرح تحول سلامت، 1000 میلیارد تومان در استان اصفهان برای ایجاد و توسعه زیرساخت ها هزینه شده که سهم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 850 و سهم دانشگاه علوم پزشکی کاشان 150 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به بازسازی 200 هزار متر مربع فضای بیمارستانی استان اصفهان در طرح تحول سلامت، تصریح کرد: برخی افراد می گویند که اقدامات انجام شده دولت و وزارت بهداشت آمار و فقط بر روی کاغذ است اما آیا افتتاح و استفاده مردم از تخت های بیمارستانی در این استان از جمله بیمارستان المهدی اصفهان، کلیشاد و آیت الله یثربی، روی کاغذ است؟ باید انصاف داشت و به اقداماتی که انجام شده اذعان کنیم.

استاندار استان اصفهان ضمن تقدیر از دکتر هاشمی و مجموعه بهداشت و درمان استان اصفهان به دلیل اجرای طرح تحول سلامت، گفت: این طرح بسیار بزرگ و اثر گذار بود و کاهش هزینه های درمانی مردم روستاها به 3 و مردم شهرها به 6 درصد بسیار ارزشمند است و من خودم این کاهش هزینه ها را تجربه کرده ام.

دکتر زرگرپور اضافه کرد: مادرم به دلیل سکته مغزی در بیمارستان آیت الله کاشانی بستری شد و در زمان ترخیص، صورتحساب 13 میلیون تومانی را به بنده دادند اما در این صورتحساب، 11 میلیون تومان در قالب طرح تحول پرداخت شده بود، یک و نیم میلیون تومان را بیمه تکمیلی پذیرفت و ما فقط 500 هزار تومان برای هزینه های بیمارستانی پرداخت کردیم.

وی در پایان یاداور شد: متاسفیم و گله مندیم که اگر یک مشکل کوچک در حوزه سلامت پیش می آید، آن را به قدری بزرگ می کنند که خدمات ارزشمند حوزه بهداشت و درمان، تحت الشعاع آن قرار می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha