کد خبر: در-حق-پزشکان-دلسوز-کم-لطفی-شد
۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۴۹

جمشید مشایخی، پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، تهمت های وارد شده به جامعه پزشکی را نادرست می داند. او می ‌گوید: پزشکان، دلسوز و عاشق مردم هستند. اگر یک پزشک آنچنان که باید و شاید به وظیفه خود عمل نکرده نباید آن را به حساب تمامی پزشکان کشور گذاش

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری سلامت  به نقل از پارسینه، جمشید مشایخی گفت: نزدیک ۴۰ روز است که یکی از بیمارستانها از بنده تقاضا داشتند که به آنجا بروم و ۲۴ ساعت مورد مراقبت و معاینه قرار بگیرم تا ببینند مشکل من چیست و  مرا درمان کنند. البته در این تقاضا نه مسئله مادی و نه شهرت بنده مطرح بود. در این ۴۰ روز من گرفتار برخی مسائل بودم و  امروز به این بیمارستان آمدم. شرمنده الطاف همه پزشکان این مجموعه هستم. آنها محبت کردند و اقداماتی را که لازم می دانستند انجام دادند.

مشایخی با اشاره به صحبت های ناخوشایندی که این روزها در خصوص جامعه پزشکی بیان می شود، گفت: برخی افراد این روزها به جامعه پزشکی بی لطفی کردند. آن زمانی که شهرت نداشتم، بیمار شدم و خدمت  پزشک می رفتم. پزشکان با عشق و علاقه با من روبه رو می شدند و نگران سلامتی من بود و تلاش می کردند که هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست آورم. بنابراین به عنوان بازیگر مطرح نبودم که بخواهند بخاطر شهرتم کاری را انجام دهد.

وی در ادامه گفت: برخورد خوب پزشکان را از کودکی نه تنها در مورد خودم در خصوص دیگران نیز مشاهده کردم. اگر بیمارستانی می رفتیم که مجهز هم نبود، پزشکان با تمام این اوصاف دلسوز و عاشق مردم بودند. این موضوع تنها مربوط به یک پزشک خاص نمی‌ شود بلکه اکثر پزشکانی که در دوره بیماری و یا برای جراحی با آنها روبه رو شدم همه آنها افرادی با محبت و وظیفه شناس بودند. اکثر پزشکان کشور به وظیفه خود معتقد و به آن علاقه مند هستند.

این پیشکسوت سینما و تلویزیون در پایان گفت: اگر بین صد هزار پزشک یک فرد آنچنان که باید و شاید به وظیفه خود عمل نکرده (که من نمیدانم) نباید آن را به حساب همه اطبای مملکت گذاشت. همه پزشکان کشور چه خانم و چه آقا افراد بزرگی هستند و امیدوارم که همیشه سالم باشند تا بتوانند به خدمت خطیر خود عمل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha