کد خبر: در-ایام-دهه-کرامت-رضوی-صورت-می-گیردویزی
۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۲

اولین گروه پزشکی تخصصی خیران سلامت، از سوی آستان قدس رضوی، بسیج جامعه پزشکی و جامعه پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهه کرامت رضوی به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر مقدس مشهد اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت مسئول بیمارستان صحرایی مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در شمال شرق کشور، در حاشیه اولین روز برگزاری طرح «ویزیت رایگان نیازمندان» که در منطقه شهید رجایی مشهد اجرایی شد، گفت: ما در حاشیه شهر مشهد مردم محرومی داریم که امکانات تشخیصی و درمانی مناسب در اختیار ندارند، ضمن اینکه بسیاری از آن ها بیماری‌های مزمنی دارند که مراجعات و کنترل متعدد آن نیازمند صرف هزینه‌ای است که قادر به پرداخت آن نیستند، بنابراین در این طرح تلاش شده تا حد امکان به این افراد امداد رسانی شود.
حسین شجاع با بیان اینکه ویزیت رایگان مردم مناطق محروم مشهد به مناسبت و در طول دهه کرامت انجام می‌شود، اظهار کرد: پزشکان حاضر در این طرح در زمینه‌های عفونی، داخلی، زنان و زایمان، اطفال و عمومی با مشارکت و همکاری آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جامعه بسیج پزشکی و موسسه خیریه امدادگران عاشورا بیماران را درمان می‌کنند.
وی با اشاره به خدمات رایگان اورژانس و داروخانه، ادامه داد: در این طرح بیمارانی که نیاز به درمان‌های تکمیلی داشته باشند، برای ادامه روند درمانی به «موسسه خیریه امدادگران عاشورا» معرفی شده و درمان‌ آن ها در بخش‌های تخصصی این موسسه پیگیری می‌شود.
مسئول بیمارستان صحرایی مرکز بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در شمال شرق، با بیان اینکه پیش بینی می‌شود روزانه حدود هزار بیمار نیازمند در قالب این طرح ویزیت رایگان شوند، گفت: این دوره اولین همکاری مشترک در زمینه خیران سلامت با آستان قدس رضوی است و امیدواریم در سال‌های آینده این اقدام ارزشمند با گستره بیشتر و فراتر از مشهد مقدس اجرایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha