کد خبر: دردهای-سلامت-با-بودجه-منطقی-التیام-می
۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تلاش مستمر نمایندگان مجلس به منظور افزایش سهم سلامت از بودجه خبر داد و اذعان داشت: دردهای این بخش تنها با منابع مالی واقعی التیام می‌یابد.

عابد فتاحی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: قریب 26 هزار میلیارد تومان از کل بودجه به حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافته است.
فتاحی با تاکید بر این‌که با پیش‌بینی منابع غیر منطقی نمی‌توان بودجه‌ای را برای بخش سلامت تدوین و تصویب کرد، اذعان داشت: قطعا نمایندگان در بررسی‌های خود به این مهم توجه دارند و بعد از آن می‌توان در مورد بودجه بخش بهداشت و درمان صحبت کرد.
وی متذکر شد: با توجه به گفته‌های وزیر بهداشت و درمان، تاکنون وعده‌های دولت در جهت پیشبرد اهداف بخش سلامت به طور شایسته محقق نشده است. لذا اعضای کمیسیون بهداشت و درمان منابع واقع بینانه‌تری را برای این بخش در نظر خواهند گرفت.
این نماینده مجلس همچنین تصریح کرد: دو بخش آموزش و سلامت همواره نیازمند سرمایه‌گذاری هستند و به همین منظور، تمام تلاش اعضای کمیسیون بهداشت و درمان، اجرای طرح تحول سلامت در سال آینده است.

کد خبرنگار: 41050
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha