کد خبر: داروسازان-باید-تهدیدها-را-تبدیل-به-فرص
۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۳۱

دکتر دیناروند گفت: باید این موضوع را بپذیریم که اگر مجبور باشیم بین مردم و صنف یکی را انتخاب کنیم طبیعی است که  انتخاب وزارت بهداشت مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت دکتر رسول دیناروند، رییس سازمان غذا و دارو در مراسم اعطای جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت کشور گفت: امسال جایزه ملی کیفیت چند ویژگی خاص دارد که اولین آنها مصادف شدن این مراسم با بزرگداشت چهره ماندگار دارویی کشور مرحوم دکتر عباس شفیعی است که به حق یکی از نام آوران این عرصه بود و امسال فرصت آن را داریم تا با حضور خانواده وی از زحمات بی دریغ او قدردانی کنیم.
دکتر دیناروند ویژگی دیگر مراسم امسال را معرفی داروخانه های برتر عنوان کرد و افزود: امسال برای اولین بار با ارزیابی و بررسی حوزه دارویی به حوزه خدمات وارد شده ایم و داروخانه های برتر را معرفی می کنیم و شاید این آغار در سازمان غذا و دارو سنگ بنایی برای توجه بیشتر ما  به حوزه خدمات عرصه دارویی کشور باشد.
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به مشکلات و نقایص حال حاضر مراسم های برگزار شده گفت: این مراسم همچنان در حال توسعه است و امیدواریم به مرور هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گلایه های برخی داروسازان نسبت به مشکلات موجود گفت: ما به عنوان یک داروساز باید هنرمند باشیم و سعی کنیم از تهدیدها به عنوان فرصت استفاده کنیم و شرایط را به نفع خود تغییر دهیم.
دکتر دیناروند با اشاره به ارتباط خوب صنوف مختلف حوزه سلامت با وزیر بهداشت در دولت تدبیر و امید یادآور شد: در هیچ دوره ای وزارت بهداشت تا این حد با صنف در ارتباط نبوده ولی باید این موضوع را هم بپذیریم که اگر مجبور باشیم بین مردم و صنف یکی را انتخاب کنیم طبیعی است که  انتخاب ما مردم خواهد بود.
رییس سازمان غذا و دارو در پایان سخنان خود در مورد تاسیس داروخانه های طبیعی و گلایه مندی برخی داروسازان در این مورد گفت: بدون شک دفاع از حقوق داروسازان از اهداف مهم ماست و به طور قطع در مورد داروخانه های طبیعی نیز به گونه ای تصمیم گیری خواهیم کرد که داروسازان در این زمینه متضرر نباشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha