کد خبر: خیرین-سلامت-تلاش-جدی-در-ارتقای-شاخص-های
۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۲۲

معاون اجتماعی وزیر بهداشت اظهار داشت: خیرین سلامت همواره تلاش جدی در ارتقای شاخص های این بخش دارند و کمک هزار میلیارد تومانی آنها طی سال گذشته به حوزه سلامت، مهر تاییدی بر این گفته است.

 

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی  وزیر بهداشت  گفت: توسعه مراکز درمانی خیریه و افزایش خدمت رسانی به مردم ارزش والایی دارد.

ایازی در مراسم افتتاح بخش CCU و مرکز جراحی چشم پزشکی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا (س) عنوان کرد: بهره برداری از اورژانس و افزایش تخت های درمانی در این بیمارستان طی مراحل بعدی نیز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام مراحل ساخت و تجهیز این بیمارستان خیریه با همت والای خیرین و در منطقه دولت آباد شهر ری صورت گرفته و با توجه به محرومیت مردم منطقه و تعداد محدود تخت های درمانی، می توان ارزش این اقدام خداپسندانه را به وضوح درک کرد.

معاون اجتماعی  وزیر بهداشت اظهار داشت: خیرین سلامت همواره تلاش جدی در ارتقای شاخص های این بخش دارند و کمک هزار میلیارد تومانی آنها طی سال گذشته به حوزه سلامت، مهر تاییدی بر این گفته است.

ایازی با اشاره به روند مطلوب توسعه بیمارستان خیریه حضرت صدیقهزهرا زهرا (س) یادآور شد: از آخرین بازدید که حدود یک سال و نیم پیش انجام شد، اقدامات قابل توجهی در این مسیر انجام شده که مراسم امروز، مصداق عینی آن است.

وی در رابطه با همکاری وزارت بهداشت در توسعه فضای فیزیکی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا (س) اظهار داشت: اقدامات لازم برای تملک زمین و دریافت مجوز از شهرداری منطقه باید انجام شود که پس از طی این مراحل، نسبت به صدور مجوز اقدام خواهد شد.

کد خبرنگار41020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha