کد خبر: خواسته-اصلی-خانواده-شهدای-فاجعه-منا-فر
۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۰۱

در ششمین برنامه دیدار با خانواده شهدای رسانه از خانواده شهید سید حمیدرضا حسینی از شهدای فاجعه منا و خبرنگار شبکه خبر، تجلیل و قدردانی شد.

 

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، ششمین برنامه دیدار با خانواده شهدای رسانه این فرهنگسرا با دیدار از خانواده شهید سید حمیدرضا حسینی، از شهدای فاجعه منا و خبرنگار شبکه خبر، امروز چهارشنبه 20مرداد با حضور در منزل این شهید گرانقدر، برگزار شد.

برادر شهید حسینی در این دیدار با اشاره به تشکیل انجمنی از خانواده شهدای منا گفت: خواسته اصلی خانواده شهدای منا همان خواسته مقام معظم رهبری است که این حادثه فراموش نشود و کمیته حقیقت یاب تشکیل این موضوع از طرف وزارت امورخارجه پیگیری و محکوم شود.

وی اظهارداشت: تاکنون دولت هیچ اقدامی در این زمینه نکرده است و ما را برای پیگیری های فردی و تشکیل انجمن یاری نکرده است و بحث قطع شدن روابط با عربستان پس از حمله به سفارت این کشور را دلیل امکان عدم پیگیری ها عنوان می کند که این دلیل برای ما مورد قبول نیست.

حسینی افزود: عملکرد دولت در رابطه با خانواده شهدای منا تضاد و دوگانگی دارد و احساس می‌کنیم قصد عبور از این قضیه را دارند.

وی تاکیدکرد: سکوت ما در حال حاضر دلیل بر رضایت مان نیست. این صبوری،  همراهی و جلوگیری ما از سواستفاده های احتمالی و حفظ ارزش انقلاب است. اما این صبوری تا کی؟

وی در ادامه این دیدار به نامه مهسیما دختر شهید حسینی به بانی کی مون دبیرکل سازمان ملل در زمان حادثه منا اشاره کرد و گفت: این نامه واکنش های زیادی را از کشورهای مختلف به همراه داشت و با ما تماس می گرفتند و ضمن ابراز احساسات خود، می پرسیدند که ما چه کمکی می توانیم، داشته باشیم.

حسینی همچنین از برگزاری مراسم خانواده شهدای منا در روز عرفه در مشهد مقدس خبرداد و افزود: قصد داریم روز عرفه را روز جهانی بزرگداشت شهدای منا اعلام کنیم و در این مراسم عکس تمام شهدای منا را به همراه تعدادی از شهدای این حادثه را در کشورهای دیگر به نمایش بگذاریم و این مظلومیت و ظلمی که به حجاج و به تعبیر زیبای رهبری، مهاجران الی الله روا شده، فراموش نشود.

در پایان این دیدار با حضور سپهری معاون آفرینش و اجرا ، عزتی معاون مالی و اداری و هاشمی مشاور سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی از خانواده شهید سیدحمیدرضا حسینی تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha